1 צפייה בגלריה
בית הפסנתר ובית הכנסת הגדול
בית הפסנתר ובית הכנסת הגדול
בית הפסנתר מול בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי בתל אביב
(הדמיה: Evolve media )
דירות יוקרה אין, מועדונים אאוט - וכל זה בעיר ללא הפסקה: קבוצת ניצן גרופ, שבשליטת היזמים דורון אריאל, שחר מחט ורודי מימון, החלה אתמול (ב') את הקמת מתחם המגורים "בית הפסנתר" בצומת הרחובות אחד העם 25-27 ואלנבי 99-101 בתל אביב, באמצעות החברה המבצעת אלקטרה בנייה. זאת לאחר סיום עבודות החפירה והדיפון שהחלו עם מתן היתר הבנייה ב-2019. ההשקעה הכוללת נאמדת ב-300 מיליון שקל והאכלוס צפוי בעוד כשנתיים וחצי.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מדובר במתחם מוכר, הממוקם מול בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי, שבו היו קיימים מבנים משנות ה-20 של המאה הקודמת, ובהם פעלו בתי עסק ומועדונים ותיקים כמו הבר "טיילור מייד" (לשעבר מסעדת "סטפן בראון"), הבר "בית הפסנתר", מועדון "קוקי'ס קרים" ואחרים.
פרויקט היוקרה צפוי לכלול שלושה מבנים בני שבע קומות עם 89 דירות, שטחי מסחר וחניון תת קרקעי בן שש קומות עם 190 מקומות חניה בשטח של 11 אלף מ"ר. צפו בהדמיות.
הפרויקט תוכנן על ידי אדריכל גידי בר אוריין ממשרד בר אוריין אדריכלים ועיצוב פנים הופקד בידי המעצב מיכאל אזולאי. הוא יכלול תמהיל דירות בנות 2-5 חדרים במחיר ממוצע של 65 אלף שקל למ"ר.
לדברי דורון אריאל ושחר מחט, אין מדובר בשיתוף פעולה ראשון עם אלקטרה בנייה. החברה סיימה לאחרונה לבנות עבור הקבוצה גם את מגדלי גאולה בתל אביב. "בית הפסנתר הוא פרויקט הדגל של קבוצת ניצן גרופ. הוא ממוקם בליבה הפועם של תל אביב, במיקום אטרקטיבי וייחודי".