עסקת קומבינציה בצפון תל אביב: חברת הנדל"ן שמשון זליג התקשרה בעסקה עם בעלי קרקע פרטית ברחוב לוי אשכול בשכונת ל', הכוללת שילוב של בעלות בקרקע וקומבינציה בשיעור של 50% עם שירותי בנייה, בהיקף של כ-85 מיליון שקל. כחלק מההסכם עם בעלי הקרקע, החברה תבצע את הבנייה בפרויקט ותשלם את עלויות הבנייה. בתמורה תקבל מחצית מהדירות המשווקות ואת היתרה יקבלו בעלי הקרקע.
מדובר במגרש בשטח של כשלושה דונם בסמוך לשכונת הגוש הגדול ושדה התעופה דב הוז המתפנה. המתחם כולו צפוי לעבור מתיחת פנים משמעותית במסגרת התוכנית העירונית להקמת 16 אלף יחידות דיור במקום שדה דב. היתר הבנייה שניתן לפרויקט יאפשר הקמה של בני בניינים עם 41 דירות חדשות.
1 צפייה בגלריה
רחוב יאיר רוזנבלום תל אביב
רחוב יאיר רוזנבלום תל אביב
צפון תל אביב
(צילום: עמית הובר)
מחיר ממוצע של דירות יד שנייה בשכונה עומד על כ-3.3 מיליון שקל לארבעה חדרים. רמת המחירים של הדירות החדשות שייבנו צפויה לעלות למחיר התחלתי של ארבעה מיליון שקל עבור מספר חדרים דומה. מחירי דירות הפנטהאוז יתחילו בקרוב ל-10 מיליון שקל.
שכונת ל' גובלת בשדה דב ממערב, רמת אביב החדשה מצפון, שכונת נופי ים מצפון מערב, שכונת כוכב הצפון מדרום ורמת אביב א' ממזרח. היא שוכנת בצפון מערב העיר בין שדה דב במערב ודרך נמיר במזרח, ובין רחוב ש"י עגנון בדרום לרחוב איינשטיין בצפון.
את בעלי הקרקע ייצג משרד עורכי הדין צבי שוב ביחד עם משרד עו"ד עמי בן יעקב ועו"ד עוזי גולן. את חברת שמשון זליג ייצג בעסקה עו"ד יגאל דורון. יונית כספי זליג, מנכ"לית משותפת בחברה, מסרה: "החברה רואה חשיבות גדולה ואסטרטגית בבנייה בעיר תל אביב וספציפית בשכונות הצפוניות של העיר. הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד אדריכלים כהנא, ממוקם בלמד החדשה ומצטרף לפעילות בעיר לצד ראשון לציון וערים נוספות".