דור אלון שבשליטת מוטי בן משה רוכשת 50% מקבוצת ההמבורגרים BBB, לפי שווי חברה של 150 מיליון שקל. הקבוצה היא הבעלים של רשת מוזס, רשת "בורגרים", רשת BBB ושני פורמטים חדשים שפתחה בקורונה - "דלי שופ" ו"מוזס מיט". כמו כן, דור אלון נמצאת במקביל במשא ומתן מתקדם לרכישת רשתות מזון מהיר נוספות של אוכל אסיאתי, איטלקי ועוד.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
קבוצת BBB מפעילה כיום 100 מסעדות בזכיינות ומועדון הלקוחות שלה כולל 750 אלף מנויים. מנהלת הקבוצה, אהובה תורג'מן, אמרה היום (שני) ל-ynet: "אנחנו גאים לחבור לקבוצת ענק, שתאפשר לנו גם בתקופת הקורונה המאתגרת להמשיך ולהתפתח".
2 צפייה בגלריה
פודטראק של רשת BBB
פודטראק של רשת BBB
פודטראק של רשת BBB
(צילום: דיויד סילברמן)
הרכישה תעניק לקבוצת המזון המהיר יתרון לגודל ולייצר סינרגיה על ידי הקמת מערך ייצור משותף למגוון המוצרים הנרכשים מספקים חיצוניים ובהגברת שיתופי פעולה עם ספקים קיימים. יצויין כי דור אלון היא הבעלים של 210 תחנות דלק ושל רשת חנויות מזון "אלונית".
כזכור, לאחרונה ניסה בן משה לרכוש גם את חברת התעופה ישראייר, אולם לבסוף משך את הערעור שהגיש ורמי לוי הוא זה שצפוי להיות הבעלים החדש של החברה.
2 צפייה בגלריה
מוטי בן משה
מוטי בן משה
מוטי בן משה
(מוטי קמחי)
כמו כן, בחודש ספטמבר האחרון אישר בית המשפט המחוזי בלוד לבן משה, הבעלים גם של רשתות ורדינון ונעמן, לרכוש את רשת ההלבשה התחתונה שנקלעה לקשיים, בוניטה דה מאס, בעבור כ-2.4 מיליון שקל. בנוסף, תשלם החברה כ-6.9 מיליון שקל בעשרים תשלומים כנגד מלאי החברה, ששוויו המוערך הוא מעל ל-9 מיליון שקל.
חודש קודם לכן פורסם כי הקבוצה של בן משה תרחיב גם את עסקי הטקסטיל לבית שלה ותרכוש את הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות ובעלת רשת החנויות המוזלות הום סטייל לממכר טקסטיל לבית, הכוללת 20 סניפים.