חברת הביטוח שירביט לא לבד: ענבל אור פנתה בשבוע שעבר לבית המשפט, במסגרת התיק הפלילי המתנהל נגדה, בבקשה שיעניק לה ארכה להגיש כתבי טענות מטעמה במספר נושאים עד לדיון שיתקיים השבוע בבית משפט בעניינה. זאת בשל טענתה למתקפת סייבר נגדה שהובילה למחיקת מחשביה. מנגד, פרקליטות מיסוי וכלכלה שהגישה נגדה את כתב האישום מתנגדת לדחייה, וטוענת כי "בבקשה חסר תימוכין להתרחשות המתקפה ותוצאותיה".
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
"בשבועות האחרונים מותקפת ענבל אור במתקפת סייבר קשה וחסרת תקדים על ידי האקרים אשר השתלטו על כלל מחשביה, לרבות מחיקת כל הקבצים. עד רגע כתיבת בקשה זו הנזקים טרם תוקנו והמידע לא שוחזר. אירועים קשים אלו מונעים מאור את היכולת לעבוד ולהגיש את כתבי טענותיה במועד", טענה אור. מנגד, טוענת פרקליטות מיסוי וכלכלה כי טענותיה של הנאשמת היו אמורות להיות ערוכות ואין מקום להיעתר לבקשתה.
1 צפייה בגלריה
ענבל אור
ענבל אור
ענבל אור
(צילום: מוטי קמחי)
פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה בספטמבר 2019 כתב אישום נגד יזמית הנדל"ן לשעבר, חברות שהיו בשליטתה ועוד. כתב האישום נגד אור כולל אישומים בגין ביצוע עבירות על חוק המע"מ, פקודת מס הכנסה ועוד.

אור (44) נחשבה במשך שנים למלכת קבוצות הרכישה בישראל והחזיקה בחברת אור סיטי נדל"ן. היא הצטיירה כסיפור של הצלחה מסחררת ובמקביל הפכה לסלבריטאית והרבתה להופיע בתקשורת. בשנת 2016 הקבוצה שלה נקלעה להליכי חדלות פירעון ולבסוף פורקה. גם אור נכנסה אישית להליך פשיטת רגל ומונה לנכסיה נאמן. במקביל למישור האזרחי שם מתנהלים הליכי חדלות פירעון, מתנהל התיק הפלילי נגדה.
אור טענה לאחרונה נגד הגשת כתב האישום שהוגש נגדה כי "המאבק שלי נמשך שלוש שנים וחצי. נעשה לי עינוי דין. הפרקליטות מודעת כי נעשה כלפי הונאה".