פרויקטים להשכרה לטווח ארוך: קרן הריט למגורים מגוריט דיווחה אמש (ב') על שלוש עסקאות לרכישת דירות חדשות, המיועדות להשכרה ארוכת טווח, בשכונת מורשה ברמת השרון, במרכז העיר בת ים ושכונת רמות בירושלים.
ברמת השרון מדובר ב-36 דירות יוקרה שנרכשו תמורת 98.5 מיליון שקל בפרויקט רמות השרון של חברת רמות העיר, המצויה בבעלות משותפת של ישראל לוי וקבוצת יובלים בבעלות היזם איציק ברוך. מדובר בדירות בתמהיל של 4-5 חדרים בקומות הגבוהות של מגדל מגורים חדש עם מרפסות שמש בשטח של כ-20 מ"ר, המיועדות לאכלוס מיידי. טווח המחירים: 6,700-7,000 שקל בחודש.
1 צפייה בגלריה
פרויקט רמות השרון ברמת השרון
פרויקט רמות השרון ברמת השרון
פרויקט רמות השרון ברמת השרון
(הדמיה: view point)
בבת ים נרכשו 27 דירות יוקרה בנות 4-5 חדרים עם מרפסות בקומות העליונות בפרויקט אפטאון טוואר של קבוצת אהרוני תמורת 70.6 מיליון שקל. גם בפרויקט זה הדירות מיועדות לאכלוס מיידי. טווח המחירים: 6,500-7,000 שקל בחודש.
בירושלים נרכשו 27 דירות תמורת 58.5 מיליון שקל בפרויקט רמות 360 הממוקם מעל קניון רמות ונבנה על ידי חברת בית חדש. מדובר בפרויקט המצוי בשלבי בנייה מתקדמים, המורכב ברובו מדירות 3-5 חדרים. האכלוס צפוי ביולי הקרוב. טווח המחירים: 5,500 שקל בחודש לשלושה חדרים, 6,000-6,500 שקל בחודש לארבעה חדרים.
כיום מחזיקה הקרן ב-1,500 דירות להשכרה ארוכת טווח ב-27 פרויקטים: חמישה פרויקטים בתל אביב, חמישה פרויקטים בירושלים, שני פרויקטים בהרצליה וכן פרויקטים בגבעת שמואל, פתח תקווה, קריית אונו, גני תקוה, רמלה, יהוד, רמת גן, בני ברק, אשדוד, ראשון לציון, באר יעקב, חולון, רמת השרון ובת ים.
לדברי ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט, "נמשיך לפעול לפי מודל שמאפשר לנצל את יתרונות הקרן ברכישה מרוכזת של מספר גדול של דירות במחירים אטרקטיביים, כדי להגדיל את מלאי הדירות ולהוביל את שוק השכירות המוסדית בישראל. בעת האחרונה אנו שומעים על גופים גדולים שבוחנים השקעות בתחום המגורים להשכרה. שוק השכירות המתפתח מהווה אלטרנטיבה ראויה לרכישת דירה ואנו מקווים כי הממשלה תקדם מיסוד של התחום באמצעות רגולציה התומכת בעידוד שוק חשוב זה".