לידיעת נושיו של מייסד טיב טעם, קובי טריביטש, שהוכרז לאחרונה פושט רגל: הנאמן לנכסיו, עו"ד אופיר פדר, יפעל בקרוב בהסכמת החייב למכור דירה ברמת גן שלטריביטש ולאחותו יש זכויות בה לאחר שירשו אותה מאימם המנוחה. על פי ההערכה, שווי הדירה הוא כ-1.5 מיליון שקל לפחות.
1 צפייה בגלריה
קובי טריביטש, מייסד טיב טעם
קובי טריביטש, מייסד טיב טעם
קובי טריביטש, מייסד טיב טעם
(צילום: אביגיל עוזי)
עוד נודע כי הוסכם שהדירה תימכר באמצעות הנאמן, אחותו של טריביטש תקבל 52% מהתמורה, וקופת פשיטת הרגל המיועדת לנושים תקבל את יתרת 48% על פי הסכם המכר. כשהנאמן יבצע התמחרות יוכלו טריביטש ואחותו להיות נוכחים.
עו"ד אופיר פדרעו"ד אופיר פדרצילום: אופיר הראל
בנוסף, עולה כי האחות תוכל להתנגד למחיר שיושג בעבור הדירה מטעמים סבירים. טריביטש, המיוצג על ידי עוה"ד איתן ארז ויואב רז, הודיע לאחרונה כי עקב משבר הקורונה לא יוכל בשלב זה לגבש הסדר נושים. גם אם לא יצליח, הצפי הוא שהדירה ברמת גן תועמד למכירה בקרוב וכמחצית תמורתה תיועד לנושים.

הנאמן עידכן לאחרונה את בית המשפט באמצעות עוה"ד דן שטרנפלד וגלית שוקרון כי נגד טריביטש הוגשו 26 תביעות חוב בסך כ-42 מיליון שקל, אבל הנאמן אישר 20 תביעות חוב על סך כ-24 מיליון שקל. בין נושיו של טריביטש ניתן למצוא את בנק הפועלים, רשות המיסים, הבנק הבינלאומי, בנק מרכנתיל ועוד.