תמר יסעור נבחרה היום (ראשון) על ידי דירקטוריון ישראכרט לתפקיד יו"ר החברה. יסעור כיהנה בעבר כמנכ"לית ויו"ר לאומי קארד, וכן הייתה ממקימי הבנק הדיגיטלי פפר של בנק לאומי.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
יסעור התמודדה על התפקיד מול איש העסקים אמנון דיק, שכיהן כדירקטור בבנק הפועלים בשנים 2010-2018, ומשמש היום יו״ר אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב. יסעור תהיה האישה היחידה בתפקיד יו"ר מבין הבנקים הגדולים בישראל.
7 צפייה בגלריה
תמר יסעור
תמר יסעור
תמר יסעור
(צילום: יוגב אטיאס)

השוכר החדש של פתאל - נפתלי בנט

יו"ר מפלגת הימין החדש וסיעת ימינה, ח"כ נפתלי בנט, החליט למקם את הלשכה שלו במשרדים חדשים, ששכר במתחם ROOMS, רשת חללי עבודה משותפים מרשת פתאל, ברעננה. בנט, תושב העיר, שכר שני משרדים, כאשר במשרד הסמוך לו התמקמו גם היועץ האסטרטגי, הרל"שית והדוברת שלו.
בנט פגש את מנכ"ל ROOMS, נדב פתאל, ואחרי שיחה נעימה, הנציחו השניים את הרגע. ל-ynet נודע כי משך ההסכם הוא לרבעון הקרוב, עם אפשרות שכירות לשנה נוספת, לפי הקונספט של המתחם - הסכמים קצרים ומתחדשים. העלות המוערכת היא אלפי שקלים לחודש.
7 צפייה בגלריה
נפתלי בנט ונדב פתאל
נפתלי בנט ונדב פתאל
נפתלי בנט ונדב פתאל
(צילום" יח"צ)

פוינטר תעניק חסות לגולש הרוח דניאל בסיק תשתש

חברת פוינטר, מקבוצת PowerFleet, הודיעה כי תעניק חסות לגולש הרוח, דניאל בסיק תשתש, שזכה לאחרונה באליפות אירופה לנוער לגלישה. פוינטר תלווה את הספורטאי הצעיר החל מהשנה ועד למשחקים האולימפיים בפריז 2024, שם יתחרה, בתקווה שישיג את הכרטיס האולימפי, בדגם האולימפיIQ FOIL.
החסות תינתן לו בסכום חודשי של 3,000 שקל השנה, והסכום יעלה בכל שנה עד ל-2024. אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר: "הנחישות של דניאל, הדבקות במשימה והרצון לנצח לצד הישגיו בלימודים משתלבים בערכים של פוינטר".
7 צפייה בגלריה
אילן גולדשטיין ודניאל בסיק תשתש
אילן גולדשטיין ודניאל בסיק תשתש
אילן גולדשטיין ודניאל בסיק תשתש
(צילום: יח"צ)

תורמים לטובת נפגעי משבר הקורונה

בערב הדלקת נר ראשון של חנוכה הגיעו עובדות ועובדי ההתאחדות לכדורגל למרכז הלוגיסטי של "ארגון לתת", כדי לסייע באריזת יותר מ-3,000 סלי מזון לטובת הנפגעים כלכלית ממשבר הקורונה.
עד כה גויס סכום של כמיליון שקלים במסגרת המיזם "#מחויבים_לכם", מהם תרם איש העסקים האיטלקי, לאפו אלקן, 400,000 שקל ויתרום עוד 200,000 שקל עד סוף הפרויקט; 180,000 שקל נתרמו על ידי סמלת, יבואנית פיאט ושות'; סכום זהה נתרם ע"ל ידי בית ההשקעות אלטשולר שחם; 30,000 שקל תרמו שחקני הנבחרת. יתר התרומות אמורות להגיע מהציבור הרחב.
7 צפייה בגלריה
היעל – המעודד הלאומי
היעל – המעודד הלאומי
היעל – המעודד הלאומי
( צילום: התאחדות הכדורגל)

סוכני שלמה ביטוח נהנים באיחוד האמירויות

עתליה שמלצר, בעלת השליטה בקבוצת שלמה, בנה, טובי שמלצר, ובתה, עפרה רייף-שמלצר, נראו מחויכים בדובאי, לשם הטיסה שלמה ביטוח כ-100 סוכנים מצטיינים. הסוכנים נהנו מטיסה פרטית ישירה, מלון 5 כוכבים מפנק, ביקור במגדל בורג' חליפה ויום עיון עם בכירי ענף הביטוח באיחוד האמירויות.
7 צפייה בגלריה
עתליה שמלצר, עפרה רייף-שמלצר, טובי שמלצר
עתליה שמלצר, עפרה רייף-שמלצר, טובי שמלצר
עתליה שמלצר, עפרה רייף-שמלצר, טובי שמלצר
(צילום: יח"צ)

ג'ודי ניר מוזס באירוע חנוכה בכפר נוער

בחמישי האחרון התייצבה ג'ודי ניר מוזס, לצד ידוענים נוספים, בכפר הנוער נווה יהודה בנס ציונה, שנמצא תחת המפעל להכשרת ילדי ישראל. אירוע החנוכה התקיים בקפסולה מצומצמת עם ניר שמול, יו"ר עמותת שניר, שמסייעת לשוויון הזדמנויות בקרב אוכלוסיות חלשות, עינת אושרי, מנכ"לית העמותה, ובנימין חן הלוי, מנכ"ל "נווה יהודה". את המתוקים תרמו חברות שונות.
7 צפייה בגלריה
ג'ודי ניר מוזס
ג'ודי ניר מוזס
ג'ודי ניר מוזס
( צילום: יהודית מילוא)

אולם חדש בווינגייט לנבחרת ההתעמלות האמנותית

המכון הלאומי למצוינות בספורט וינגייט חנך אולם חדש דמוי אוהל, שהוקם במיוחד לטובת נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל, ביוזמת משרד התרבות והספורט, בהשקעה של כ-6.5 מיליון שקל. הפרויקט כולל אמצעי הגנה מיוחדים, כמו מערכות לגילוי וכיבוי אש המיוצרות על ידי חברת ספקטרוניקס-אמרסון והותקנו על ידי חברת טלפייר. את המתקן חנכו מנהל חטיבת המכירות בישראל של טלפייר, גולן דהאן, סמנכ"ל ספקטרוניקס-אמרסון, אודי צורי, סמנכ"ל וינגייט, שמשון שעתל, ומנהלת מכירות ספקטרוניקס-אמרסון בישראל, שלי גלר.
7 צפייה בגלריה
אודי צורי, שמשון שעתל, גולן דהאן ושלי גלר
אודי צורי, שמשון שעתל, גולן דהאן ושלי גלר
אודי צורי, שמשון שעתל, גולן דהאן ושלי גלר
(צילום: דנה טרסי)

אלופת הגלישה בקמפיין העצמה נשית

ענת ליליאור, אלופת הארץ בת ה-20 בגלישת גלים וגולשת הגלים האולימפית הראשונה בישראל, תככב בקמפיין של המותג הבינלאומי להיגיינה נשית קוטקס (Kotex). היא תעמוד במרכז קמפיין טלוויזיה: "דור חדש של בנות", שיעסוק בסטיגמות איתן מתמודדות נערות ונשים במהלך חייהן, ויחשוף את סיפורה האישי בהתמודדות מול הסטיגמות שנתקלה בהן כאישה בענף שנתפס במשך שנים רבות כענף גברי בלבד.

יו"ריות חדשות לתנועת ש.י.ן

תנועת ש.י.ן לשוויון ייצוג נשים מינתה שתי יו"ריות חדשות: לירון בן יעקב ונאהד כנעאן, שיצטרפו לפרופ' אסתר הרצוג, מקימת התנועה, שגם עומדת בראשה מ-1989. בן יעקב, אקטיביסטית פמיניסטית, פעילה בש.י.ן מ-2013. כנעאן היא פעילה חברתית, ופעילה בש.י.ן מ-2012 כמנחה ורכזת יישובים.