פרטנר TV משווה תנאים מול המתחרות בקרב על אוהדי הספורט ומאפשרת ללקוחותיה להזמין את ערוצי צ'רלטון מהערב (ה'). חבילת ערוצי ספורט 1, 2, 3 ו-4 תעלה ללקוחות פרטנר 69 שקל בחודש, או 18 שקל ביום. לקוחות פרטנר TV ומצטרפים חדשים ישלמו 49 שקל בחודש למשך שלושה חודשים. ניתן להוסיף את החבילה דרך הממיר או במוקד הטלפוני.

כעת כל חברות הטלוויזיה מציעות את חבילת צ'רלטון, בה משדרים בין היתר את משחקי הכדורגל של הליגה האנגלית ואת משחקי ליגת העל, אבל לא באותו מחיר. היקרה מכולן היא HOT (הוט). פרטנר מציעה את החבילה אחרי שחברת HOT הקפיצה את מחיר החבילה בשמונה שקלים, כך שיעלה ל-81.90 שקל. ערוץ ספורט בודד (מבין ערוצים אלו) יתייקר בשישה שקלים בחודש ל-61 שקל. ההתייקרות מגיעה אחרי שנה בה שידורי הספורט היו דלים וכללו שידורים חוזרים וליגות זניחות.
1 צפייה בגלריה
גבריאל ז'סוס חוגג
גבריאל ז'סוס חוגג
מנצ'סטר סיטי בליגה האנגלית
(צילום: רויטרס)
חברת yes מתמחרת את חבילת ערוצי 4-1 ב-74.90 שקל בחודש, או ב-15 שקל להזמנה בודדת. באותיות הקטנות נכתב כי כרגע ערוצים 3 ו-4 ניתנים בחינם במסגרת החבילה, רמז לעתיד בו יינתנו בתוספת תשלום.
את המחיר הנמוך ביותר לחבילת צ'רלטון, 67 שקל בחודש, גובה סלקום TV. כלומר, פרטנר TV לא הביאה פה בשורת מחיר לחובבי הספורט.

למי שרוצה שתי חבילות פרימיום: פרטנר הכי זולה

לעומת זאת, פרטנר מציעה גם את חבילת ערוצי ספורט 5 (ערוצי הפרימיום של ערוץ הספורט), הכוללת ערוצים באיכות צפייה HD ו-4K - ב-29 שקל בחודש - המחיר הנמוך ביותר לחבילת ערוצים זאת. אלו ערוצים שמשדרים את ליגת האלופות, ליגת העל בכדורסל, הליגה הספרדית והאיטלקית ותוכניות כמו יציע העיתונות.
בכך פרטנר מציעה את המחיר הנמוך ביותר למי שמעוניין להזמין את שתי החבילות. ערוצי One1 ו-One2 כלולים בחבילת הבסיס של פרטנר ללא תוספת תשלום. לשם השוואה, סלקום מציעה את חבילת ערוצי ספורט 5 ב-52 שקל בחודש. כלומר: 119 שקל בחודש לשתי החבילות בסלקום TV לעומת 98 שקל לחודש לשתי החבילות בפרטנר TV.
ב-yes, חבילת שלושת ערוצי הספורט: 5LIVE HD, 5 STARS HD, 5 GOLD, מוצעת במחיר חודשי של 60.5 שקל. לקוחות בעלי ממיר yesUltra שירכשו את החבילה מקבלים את ערוץ SPORT5 4K ללא תוספת תשלום "עד להודעה חדשה".
ב-HOT מחיר החבילה הוא 45 שקל בחודש.