מפעילת סלקום מציעה פתרון פשוט לדרישת משרד הבריאות לניהול רישום של הנכנסים לחנויות ולקניונים, כחלק מתנאי החזרה לשיגרה: חיוג למספר שיתנוסס בחזית בית העסק וקבלת SMS בתגובה, שיוצג בפני המאבטח.
השירות שמציעה סלקום יאפשר לכל בית עסק או קניון לקבל מספר בקידומת 073, שיוצג בכניסה. כל לקוח יתבקש לחייג בסלולרי שלו למספר, שבו יקבל חיווי קולי קצר המאשר שבקשתו נרשמה. מיד לאחר מכן, יקבל הודעת SMS חוזרת המאשרת את הרישום, ושאותה יוכל להציג בפני המאבטח ולהיכנס למתחם. ביציאה מהמתחם יידרש הלקוח לבצע פעולה דומה.
2 צפייה בגלריה
תורים במגה בעיר כיכר דיזנגוף
תורים במגה בעיר כיכר דיזנגוף
תורים בכניסה לחנויות בכיכר דיזנגוף
(צילום: סיון חילאי )
בעלי מכשירים "כשרים" באוכלוסיה החרדית, שאינם מקבלים הודעות SMS, יוכלו להציג רק חיווי של השיחה היוצאת בסלולרי.
סלקום מציעה למשרד הבריאות כי לבית העסק תהיה אפשרות לקבל מהחברה במרוכז את מספרי הטלפון שנרשמו, כולל מועד הכניסה המדוייק, והוא יוכל גם לקבל כמה מספרים, בהתאם לצרכיו (כמות המתחמים והכניסות וכדומה). אם הנחיות משרד הבריאות ידרשו גם פיקוח של מתחם הקניות על מספר השוהים בו במקביל, המערכת של סלקום תוכל לספק גם את הנתון הזה.
2 צפייה בגלריה
סלקום
סלקום
סלקום. לבית העסק תהיה אפשרות לקבל מהחברה במרוכז את מספרי הטלפון שנרשמו, כולל מועד הכניסה המדוייק, וכן העסק יוכל גם לקבל כמה מספרים נרשמו, בהתאם לצרכיו
(צילום: חיים הורנשטיין)
לפי סלקום, היתרון בשירות הוא היותו פשוט לשימוש לכל רבדי האוכלוסיה, כולל מבוגרים וחרדים, ולא מחייב הורדת אפליקציה או שיגור SMS - פעולות שלא יכולות להתבצע בסלולריים שבשימוש החרדים. הוא גם חוסך עלויות גבוהות וכוח אדם בכך שאינו מצריך מילוי טופס ידני, ומונע היווצרות תורים מסוכנים בכניסות לבתי העסק - הרישום במערכת מתבצע אוטומטית.
בנוסף, מדובר בשירות חינמי ללקוח, שעלותו עבור בית העסק מסתכמת במאות שקלים בלבד לחודש, והוא מאפשר גם שמירה על פרטיות הלקוח, באיזון סביר עם הצורך בשמירה על בריאותו.