לידיעת החייבים והזוכים במערכת ההוצאה לפעול: בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה ובהתאם להחלטות הממשלה, הוחלט כי השירות ברשות האכיפה והגבייה יינתן החל מאתמול (ג') ככל האפשר באמצעים מקוונים. על כן, החל מאתמול יפעלו לשכות ההוצאה לפועל במתכונת מיוחדת.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בנוגע לקבלת קהל הוחלט כי קבלת קהל בלשכות תתאפשר רק לצורך פתיחת תיקים ובמקרים דחופים בהתאם לרשימה מפורטת ובזימון תור בלבד.
1 צפייה בגלריה
לשכת הוצאה לפועל
לשכת הוצאה לפועל
לשכת הוצאה לפועל
(צילום: דוברות רשות האיכפה והגבייה )
ברשימת הבקשות והפעולות הדחופים עבורן ניתן לזמן תור לקבלת השירות בלשכות ההוצאה לפועל ניתן למצוא בקשות כמו בקשת זוכה (הגורם לו החייב חב כספים - ל.ד) לנקיטת הליך בטרם מסירת אזהרה, בקשת חייב או זוכה לביטול עיכוב יציאה מן הארץ ולביטול פינוי מדירת מגורים.
עוד ניתן למצוא ברשימה בקשת חייב או זוכה לביטול פקודת מאסר או שחרור ממאסר, בקשה לדחייה או ביטול של דיון הקבוע לשבעה הימים הקרובים, בקשת חייב או זוכה לביטול או עיכוב הליכי הוצאת מיטלטלין וכן ביטול עיקול שהוא על חשבון עובר ושב ועוד.
יש לציין כי דיונים בפני רשמי הוצאה לפועל יתקיימו כרגיל וישיבות הסדר בפני נציגי חדלות פרעון יתקיימו כרגיל. תשלומים יתאפשרו באמצעות בנק הדואר, אתר האינטרנט ומוקד המידע הטלפוני.