אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה, ובכירים נוספים בחברה ארזו חבילות תרומה, בהן 1,500 זוגות משקפיים (מסגרות + עדשות), ושוברים לבדיקות ראייה עבור קשישים וילדים מיעוטי יכולת. זאת בעקבות דו"ח העוני שהוצג להם ע"י ארגון לתת. מנכ"ל לתת, ערן וינטרוב, הודה.
7 צפייה בגלריה
אלרועי תורג'מן וערן וינרטוב
אלרועי תורג'מן וערן וינרטוב
אלרועי תורג'מן וערן וינרטוב
(צילום: יח"צ)

קידום בבנק הפועלים

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, הודיע על קידומו של אסף אזולאי ועל הרחבת סמכויותיו כסמנכ"ל השיווק של הבנק. בנוסף על האסטרטגיה השיווקית של הבנק ושל אפליקציית התשלומים bit, אסף אחראי גם על תכנית הנאמנות של הבנק, ניהול סיכון המוניטין ופעולות לשמירה על הוגנות כלפי לקוחות הבנק, וכן על השיווק הדיגיטלי שמתרחב בימים אלו. אסף גם מונה באחרונה, ביחד עם קרן מזור, לנציג לפיתוח הקשרים של הבנק עם מדינות איחוד האמירויות ובחריין. אסף בן 37, ומכהן בתפקידו מזה כשלוש וחצי שנים. "אסף מביא אל שולחן ההנהלה חשיבה עסקית יצירתית ששמה את הלקוחות של הבנק במרכזה, יחד עם פעילות שיווקית גמישה ומהירה המותאמת לבנקאות בעולם החדש", הוסיף המנכ"ל קוטלר.

7 צפייה בגלריה
אסף אזולאי סמנכ"ל שיווק בנק הפועלים
אסף אזולאי סמנכ"ל שיווק בנק הפועלים
אסף אזולאי
(צילום: ענבל מרמרי)

בראבו ל-ynet פלוס

אתר החדשות +ynet זכה בתחרות ה"בראבו" כאתר חדשות מוביל. על כך הודיעו אתי עמיעד וערן יסעור, בעלי חברת בארבו, שבודקת מהם המוצרים והשירותים החדשים, שהצרכנים הישראלים הכי אוהבים (גילוי נאות: אתר ynet הוא שותף מדיה במיזם).
רשימת הזוכים פורסמה לאחר מחקר צרכנים, שערך מכון המחקר הבינלאומי קנטאר, בקרב יותר מ-3,000 ישראלים, כשבכל קטגוריה הוענק "בראבו" אחד בלבד למוצר שעבר את רף ההצטיינות, כשמעל 80% מהמשתמשים שלו היו שבעי רצון. +ynet זכה בקטגוריית השירותים החדשים והאפליקציות, וקיבל ציון שביעות רצון של 85.4% מהמשתמשים.
עוד זכו במסגרת זו אפליקציות של בנקים, כדוגמת זו של בנק הפועלים לניהול החשבון בסלולר, והמשכנתא הפנסיונית של מזרחי-טפחות. בין זוכי ה"בראבו" בתחום הביוטי נמצאים סרום Advanced night repair של אסתי לאודר, מסקרה במבי של לוריאל פריז ומכשיר גילוח חשמלי עם פס חימום של ג'ילט. עוד נבחרו חטיפים וממתקים, מוצרים בתחום הניקיון, מוצרי מזון ומשקאות ומוצרי חשמל. "המלצות צרכנים הן כלי שיווקי רב עוצמה", אמרה עמיעד.
7 צפייה בגלריה
לוגו בראבו
לוגו בראבו
לוגו בראבו
(צילום: בארבו)

צועדים להתרחבות

בעקבות התרחבות הפעילות של חברת Upstep שבבעלות האחים: לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז, היא עומדת לצאת במהלך של גיוס של כ-5 מיליון דולר ממשקיעים במטרה להרחיב את הפעילות בארה"ב. מדובר בסטארט-אפ לייצור מדרסים רפואיים מותאמים אישית בשיווק באונליין, וההשקעה מיועדת לכניסת החברה למיזמים נוספים בתחום טיפול וטיפוח בכפות הרגליים, וכן לבניית אפליקציה חדשה לשירות הלקוחות. לפני כחצי שנה גייסה החברה בגיוס המונים כ-6.5 מיליון שקל, ולאחרונה חנכה מפעל חדש בישראל לייצור המדרסים בהשקעה של 5 מיליון שקל.
7 צפייה בגלריה
אביעד רז, לימור כץ, אורן רז
אביעד רז, לימור כץ, אורן רז
אביעד רז, לימור כץ, אורן רז
(צילום: יח"צ Upstep)

פלדמן במקום שילון

השחקנית ומנחת הטלוויזיה מירב פלדמן תחליף את עדי שילון כפרזנטורית חברת MORAZ צמחי מרפא. היא מצטרפת לטניסאי העבר והיזם אנדי רם, שנבחר גם הוא לאחרונה כפרזנטור של הקבוצה, ותצטלם לקמפיין החברה, בהשקעה המוערכת במאות אלפי שקלים. "MORAZ צמחי מרפא מודה לעדי שילון על שנה של שיתוף פעולה", נמסר מהחברה.
7 צפייה בגלריה
מירב פלדמן
מירב פלדמן
מירב פלדמן
(צילום: יח"צ)

השת"פ של מקוב באמירויות

חברת ההשקעות OBV (אורנג' בלוסום ונצ'רס) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם משרד עו"ד HAS, שבבעלות חמדאן אל שמסי, מאיחוד האמירויות. OBV נמצאת בבעלות משפחת מקוב, והיא עוסקת בגיוס משקיעים, פתרונות מימון ומיזוגים לחברות טכנולוגיה ויזמות ישראלית. משרד HAS יפעל בשיתוף עם OBV באיתור, ייזום וקידום השקעות הדדיות בסקטורים טכנולוגיים רלוונטיים. יו"ר OBV הוא גיל מקוב, ושיתוף הפעולה בין OBV ל-HAS ינוהל בישראל ע"י עו"ד רועי אילון.
7 צפייה בגלריה
חמדאן אל שמסי
חמדאן אל שמסי
חמדאן אל שמסי
(צילום: יח"צ)
7 צפייה בגלריה
רועי אילון
רועי אילון
רועי אילון
(צילום: יח"צ)

ערכות בשווי 450 אלף שקל לארגוני בעלי החיים

רויאל קנין ישראל, הנציגות רשמית של המותג לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, הודיעה כי תתרום לעמותות וארגוני בעלי החיים כ-3,000 ערכות אימוץ לכלבים בשווי כולל של כ-450 אלף שקל. כל ערכה מכילה 4 ק"ג מזון, רצועה, צלחת לכלב וקופונים לרכישת מזון.

אינטל העולמית מינתה שישה ישראלים לסגני נשיאים בחברה

אורי פרנק מונה לסגן נשיא תאגידי באינטל, אחת הדרגות הבכירות באינטל העולמית. רן ברנסון ישמש סגן נשיא (VP) בקבוצת הפיתוח של אינטל העולמית, אופיר אדליס ישמש כ-Fellow בקבוצת המחשוב האישי, בדרגה מקבילה לסגן נשיא, ואילן ברסלר ימונה לסגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי. עוד מונו ד"ר אופיר בוכובזא-דגני, ויהונדב משה. מהנהלת אינטל ישראל נמסר, כי המינויים החדשים מצביעים על ההערכה שיש באינטל העולמית להון האנושי באינטל ישראל. "סגני הנשיא החדשים והמובילים הטכנולוגיים בדרגת Intel Fellow של אינטל ישראל משפיעים על הצלחת החברה העולמית", הוסבר.