חברת האיפור הבינלאומית מייבלין ניו-יורק השיקה תוכנית חברתית עולמית: "אמיצים ביחד" ("Brave Together"), לתמיכה בצעירים החווים חרדה ודיכאון. זאת לאחר שנמצא כי חלה עלייה בתופעה זו מאז התפרצות הקורונה, בעיקר בקרב נשים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
המטרה היא להשתמש "בקול העולמי של מייבלין" כדי לנפץ את הסטיגמה והבושה סביב השיח של בריאות הנפש ולהנגיש את התמיכה לחווים דיכאון או חרדה באמצעות פעולות יזומות וחבירה לארגונים מתמחים, כולל בישראל. מייבלין ניו יורק התחייבה להשקיע 10 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות לתמיכה בארגוני בריאות הנפש בעולם, כולל ישראל.
4 צפייה בגלריה
תוכנית מייבלין
תוכנית מייבלין
תוכנית מייבלין
(צילום: יח"צ מייבלין)

הסינפונייטה הישראלית באר שבע בסורוקה

בהפתעה הגיעו ללובי של ביה"ח סורוקה בבאר שבע המאסטרו ניר קברטי והכנר אסי מתתיאס. אלו התיישבו וניגנו לצוות הרפואי דואט קצר, כחלק מצילומים לסדרה המקוונת "מייד אין ב"ש" של הסינפונייטה הישראלית באר שבע. לצילומים הצטרפו פרופ' מוטי קליין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ, ופרופ' ויקטור נובק, מנהל מחלקה פנימית, שגם ניהל תקופה ארוכה את מחלקת הקורונה בבית החולים. שניהם חובבי מוסיקה קלאסית וחלק מהוועד המנהל של התזמורת. היה קלאסי.
4 צפייה בגלריה
מוטי קליין, אסי מתתיאס, ויקטור נובק, ניר קברטי. יושבים: שחקנים
מוטי קליין, אסי מתתיאס, ויקטור נובק, ניר קברטי. יושבים: שחקנים
מוטי קליין, אסי מתתיאס, ויקטור נובק, ניר קברטי. יושבים: שחקנים
(צילום: יח"צ)

דיירי אקים חיפה מכינים מארזי חג למכירה

עמותת אקים חיפה הודיעה כי היא מציעה למכירה מארזי חג, לקראת פורים ופסח. המארזים מורכבים ע"י דיירי אקים חיפה, וההכנסות מהמכירה יועברו לקידום ופיתוח אנשים עם מוגבלות. "מכירת המארזים מספקת ותספק תעסוקה לדיירים, שנמצאים בסגרים ובידודים ארוכים", אמרה לימור בוטנרו, אחראית מתנדבים, גיוס ופרויקטים בעמותה. שיתוף הפעולה עם עמותת כרמלים, שפועלת לקידום אזור חוף כרמל, יספק עבודה ופרנסה לחקלאי האזור, שתוצרתם תשולב במארזים.
4 צפייה בגלריה
דיירי אקים חיפה
דיירי אקים חיפה
דיירי אקים חיפה
(צילום: אקים חיפה)

בנו של בעלי רב בריח קודם לסמנכ"ל הרכש

חברת הדלתות רב בריח, בניהולו של המנכ"ל עידן זוארץ, הודיעה על שורת מינויי בכירים בחברה ושינוי מבנה הארגון. במסגרת זו קודמו שלושה מעובדי החברה: עומר יתיר מונה למנכ"ל חטיבת הנעילה, רפי זלדין לסמנכ"ל איכות בטיחות, וליאור דונרשטיין לסמנכ"ל שרשרת האספקה. דורנשטיין הוא בנו של איש העסקים והתעשיין, שמואל דורנשטיין, הבעלים של רב בריח מאז 2008.
4 צפייה בגלריה
ליאור דורנשטיין
ליאור דורנשטיין
ליאור דורנשטיין
(צילום: אייל טואג)

ורייזון מדיה מאמצת את עמותת חינוך לפסגות

עובדיה הישראלים של חטיבת המדיה של חברת התקשורת ורייזון מדיה, שמעסיקה בישראל כ-200 עובדים, אימצו את עמותת חינוך לפסגות, שפועלת לצמצום פערים חברתיים ע"י יצירת שוויון הזדמנויות לילדים ונוער בעלי פוטנציאל למצוינות, שחיים בפריפריה הגיאוגרפית או החברתית בישראל.
בנוסף לעובדה, שברבעון האחרון של 2020 התנדבו עובדי החברה בפעילויות עם החניכים, תרמה החברה לעמותה 80 אלף שקל, והודיעה כי הפעילות ההתנדבותית תימשך לאורך 2021. על כך הסכימו מנהל פעילות Verizon Media בישראל, לב קורוסטישבסקי, ומנכ"ל העמותה, נמרוד דותן.

רחפנים ישראלים יסייעו בשיקום פלורידה מוכת ההוריקנים

רחפנים אוטונומיים ישראלים של חברת פרספטו, יסייעו בשיקום נזקי רשת החשמל בפלורידה לאחר ההוריקנים. פרספטו, שנוסדה ע"י דור אבוחצירה, שגיא בלונדר, רביב רז ואריאל אביטן ומעסיקה כ-70 עובדים במשרדיה בישראל, ארה"ב ואוסטרליה, גייסה מאז הקמתה 72.5 מיליון דולר.

מנהלת חדשה למול כנרת

דורי כוכבי עברי, חברת קיבוץ שער הגולן, נבחרה למנהלת החדשה של מול כנרת, מתחם הבילוי והקניות בצומת צמח. כוכבי עברי שימשה בשנתיים האחרונות מנהלת השיווק של המקום.