קבוצת קניוני עופר תעמיד בחינם בשעות הלילה את החניונים החיצוניים של הקניונים לטובת דרייב-אין להופעות של אמנים בשיתוף משרד התרבות וארגון אמני ישראל (אמ"י). בשלב הראשון מציעה מליסרון את החניון במתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר, עופר גרנד קניון באר שבע, חוצות המפרץ ועופר נוף הגליל (נצרת עילית).
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ההופעות יתקיימו באזור מיוחד שיוקצה לפעילות: לדוגמה, בעופר בילו סנטר, צמוד למתחם, תעמיד מליסרון לשימוש האמנים חניון המשתרע על כ-20 דונם ומכיל יותר מ-700 מכוניות.
1 צפייה בגלריה
בילו סנטר
בילו סנטר
בילו סנטר
(צילום: אסף לוי)
משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר, אמר ל"ממון" ול-ynet: "פנינו לזאפה ולחברות הפקה גדולות. נעמיד גם את האבטחה לרשות האירוע. זה לא נעשה למטרות רווח. משבר הקורונה פגע קשות בתעשיית המוזיקה והבידור, אלפי הופעות בוטלו, ומחודש מרץ האמנים ועובדי התעשייה נאלצים להיאבק על פרנסתם.
"החלטנו להרים את הכפפה ולהציע את החניונים הפתוחים שלנו לטובת האמנים הצמאים לפרנסה ולטובת הקהל הרחב הצמא להופעות". לדברי רוזנבלום, "משרד הבריאות הצהיר כי אפשר לקיים הופעות והקרנות במתחמי דרייב-אין עד 200 כלי רכב פרטיים. המהלך מאפשר שיתוף פעולה עם משרד התרבות, אקו"ם ואמ"י, שגם יתמכו וירימו את הפרויקט".
קניוני מליסרון שבשליטת ליאורה עופר מפעילה 18 קניונים סגורים ופתוחים.