תביעה של כ-13 מיליון שקל הוגשה ביום ראשון לביהמ"ש המחוזי בירושלים נגד החברה הציבורית רמי לוי שיווק השקמה על ידי הוריזון גולד השקעות של עדי סודאי השותפה עם לוי בקניון מבשרת ציון (50%).
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
סודאי טוען כי הנתבעת חייבת דמי ניהול שלא שולמו מפתיחת הקניון ב-2016, וכי זו "הפרה יסודית מצד הנתבעת את הסכם השכירות שנחתם עימה ב-2014 בגין המושכר בקניון מבשרת, המשמש את הנתבעת לניהול אחד מסניפי רמי לוי שיווק השקמה".
1 צפייה בגלריה
רמי לוי
רמי לוי
רמי לוי
(צילום: גיל יוחנן)
הוריזון גולד השקעות שבשליטת סודאי מחזיקה במחצית הזכויות בקניון. המחצית השנייה היא בבעלות החברה הפרטית רמי לוי שיווק השקמה. בתביעה נטען כי שטח המרכול הוא כשליש מכל שטחי המסחר בקניון.
עוה"ד איתן ארז ולי גרינברג ממשרד איתן ארז ושות' טענו כי "לא יעלה על הדעת שבמשך יותר משלוש וחצי שנים תתחמק הנתבעת מתשלום דמי ניהול. האירוניה המצערת היא שהנתבעת במקרה הזה היא הצרכנית המשמעותית ביותר של שירותי הניהול בקניון".
עוד נטען בתביעה כי מסוף פברואר רוב העסקים בקניון סגורים או מתפקדים חלקית עקב הקורונה, "ובאופן אירוני, העסק היחיד שלא רק שהוא פתוח אלא פועל בפעילות מלאה הוא המרכול של הנתבעת, שעבורה משולמים על ידי חברת הניהול עלויות שמירה, ניקיון, חשמל וכו', והיא, בחוצפה שאין כדוגמתה, ממשיכה שלא לשלם כלל דמי ניהול". טרם הוגש כתב הגנה.
מרמי לוי שיווק השקמה לא נמסרה תגובה.