רשת מקס סטוק, הגדולה בישראל מסוגה, עולה דרגה ונכנסת לראשונה לשיווק מוצרי חשמל לבנים לבית: מקררים, מייבשי כביסה וכדומה. הכניסה לקטגוריה החדשה עשויה להיות חלק מההיערכות לתחרות הקשה הצפויה מצד רשת ג'מבו היוונית, שעומדת להיכנס לארץ בזיכיון של קבוצת פוקס.

המחירים נמוכים במיוחד. למשל: מייבש 7 ק"ג ב-599 שקל ומקרר מיני למשרד ב-500 שקל, כולל שנה אחריות. המוצרים מיובאים על ידי חברת אוהב ציון מבית־שמש, שעד כה סיפקה לרשת מוצרי חשמל קטנים, כלי מטבח ועוד. בעשור האחרון החברה מתמחה ביבוא פריטים ומוצרי חשמל זולים מסין המשווקים תחת המותג הפרטי שלה "סוזוקי".
1 צפייה בגלריה
מקס סטוק מכשירי חשמל
מקס סטוק מכשירי חשמל
נערכת לתחרות מול ג'מבו
"חתמנו הסכם עם מקס לשיווק מוצרי חשמל גדולים ובקרוב יכנסו לסניפי מקס כל קו המוצרים הלבנים שלנו לבית: ממקררים ועד מכונות כביסה. אני לא מרוצה מהמחירים הנמוכים של מקס", אמר ל-ynet ו"ידיעות אחרונות" היבואן, דני אוהב ציון. "אנחנו מוכרים מייבש כזה ב-1,000 שקל. מקס משתמשת במוצרים כ'לוס לידר' (מוצר שנמכר בהפסד כדי למשוך לקוחות, כמו עוף בשקל. נ"ז), זה על חשבונם ואני מקווה שזה רק להתחלה. המוצרים שלנו במילא זולים. אני מוכר מקרר שתי דלתות 580 ליטר ב-2,555 שקל".
ממקס לא נמסרה תגובה.
יצוין כי בשנת 2017 רכשה קרן אייפקס בראשות זהבית כהן את השליטה ברשת בהשקעה של כ-170 מיליון שקל תמורת כ-55% ממניות מקס סטוק, ששיקפו לרשת שווי של כ-300 מיליון שקל. בספטמבר השנה הנפיקה אייפקס את מניות הרשת בבורסה בת"א לפי שווי של 1.7 מיליארד שקל. לרשת כ-50 סניפים. מכירות הרשת ב-2019 הסתכמו ב-749 מיליון שקל, אך השנה משום שהייתה פתוחה בתקופת הקורונה כעסק חיוני, רשמה עלייה של 25% במכירותיה וסיכמה את הרבעון האחרון עם מכירות בסך 262 מיליון שקל ורווח נקי של 21 מיליון שקל.