לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים אישר בשבוע שעבר את מכירת נכסי ופעילות רשת מוצרי הטבע "אניס", שנקלעה לקשיים, לחברת י.בלס חברה לבניין ונכסים, האחרונה חזרה בה מהסכם המכר. היום (שלישי) הגישה הנאמנת, עו"ד דורית לוי טילר, בקשה לבית המשפט להפעיל את הרשת במתכונת מצומצמת ולסגור בשלב זה 11 סניפים שהינם הפסדיים.
בין הסניפים שהנאמנת מבקשת לסגור ניתן למנות את אלה בשרונה, גרנד קניון חיפה, כפר סבא הירוקה, מודיעין, מרום נווה, TLV ועוד.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
1 צפייה בגלריה
רשת חנויות טבע אניס
רשת חנויות טבע אניס
רשת חנויות טבע אניס
(.)
בא כוח י.בלס חברה לבניין ונכסים כתב במכתב לנאמנת בו הודיע לה על ביטול ההתקשרות כי "מרשיי התנהלו כשבוע פלוס מולך כנאמנת כשהם אינם מיוצגים כלל. מבדיקת החומרים שהועברו לידי מסתבר כי הליך המכר, המצגים, התכנים של הפגישות, הצגת הדברים ופעולות נוספות שבוצעו עובר לשלבי המו"מ דרך ההגשה ההצעה הראשונה ועד, וכולל הגשת ההצעה השנייה, היו פסולים בחוסר תום לב...". מנגד טענה הנאמנת בפני בית משפט כי המכתב שנשלח לה כולל "אמתלות ותירוצים אשר בינם לבין המציאות אין דבר וחצי דבר".
רשת אניס הינה רשת לממכר מזון אורגני, תוספי תזונה, מוצרים אקולוגיים ומוצרי טבע. בסמוך לכניסתה להליכי חדלות הפירעון הרשת הפעילה כ-30 סניפים בפריסה ארצית וכן ארבעה סניפים נוספים במודל של זכיינות, וכן העסיקה כ-140 עובדים בסניפים ובמרכז לוגיסטי.
ב-8 באוגוסט הורה בית המשפט על מתן צו פתיחת הליכים בעניינה של הרשת לאחר שצברה חובות של כ-23 מיליון שקל והורה על מינויה של עו"ד דורית לוי טילר כנאמנת לחברה.