דסק הקולינריה של בועות מספר כי השף והמישלן אסף גרניט זכה במשבצת יוקרתית נוספת כשנבחר לעמוד מאחורי ההיצע הקולינרי בלאונג' החדש והעצום של אמריקן אקספרס – המותג "סנטוריון" – שנפתח בשדה התעופה בלונדון, הית'רו. הלאונג', ראשון מסוגו של החברה באירופה, משתרע על שטח של 650 מ"ר. גרניט נבחר לשף שירכיב את התפריטים המוצעים במקום במשך היום ויכללו מנות המשלבות אוכל ישראלי בפרשנות שלו, עצמו, כפי שעשה במסעדותיו בפריז, לונדון ובישראל בקבוצת מחניודה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אסף גרניט, ברכות. "מודה על ההזדמנות לבשל להמוני נוסעים מדי שנה. בטוח שהקבוצה שלנו תעמוד במשימה".
2 צפייה בגלריה
אסף גרניט
אסף גרניט
אסף גרניט
(צילום: תמי בר שי)

אלפרד נקש, ההצגה

דסק התרבות של בועות מדווח כי הבמאי הצרפתי-יהודי סטיב סוויסה יעלה ב-27 באוקטובר את פסטיבל התיאטרון הצרפתי בבית לסין. בנוסף למחזות ישראליים מוכרים והצגות מקור צרפתיות מתורגמות, תעלה ההצגה "ראשון בסלקציה" (Sélectionné) בכיכובו של השחקן עמיר חדד, לשעבר "כוכב נולד". את ההצגה כתב סוויסה, והיא מבוססת על סיפורו יוצא הדופן של אלפרד נקש ז"ל, "השחיין מאושוויץ", שחבר במחנה ההשמדה לנח קליגר ז"ל, לשעבר עיתונאי "ידיעות אחרונות". שניהם שרדו את האימה באושוויץ ובמשך השנים היו קולות חשובים מאוד בלימוד ובזיכרון השואה.
2 צפייה בגלריה
עמיר חדד וסטיב סויסה
עמיר חדד וסטיב סויסה
עמיר חדד וסטיב סויסה
( צילום: פסקאל איטו)

פפאיה ביום כיף

עובדי חברת הגיימינג פפאיה קיבלו יום כיף במתחם ה-VIP של יס פלאנט עם הקרנה מיוחדת של הסרט "פרי גאי". התוכנית האמנותית כללה שיחת וידיאו מפתיעה של מייסד ומנכ"ל החברה אוריאל בכר עם תסריטאי הסרט זאק פן, חובב גיימינג. מאחורי החיבור עמדה מנהלת הפיתוח העסקי של ADD, הדס מוזס, שעובדת מול האולפנים בהוליווד.

עוד חנות ב"שדרת ויזל"

לטקס השקת החנות הראשונה של רשת Red למכשירי ואביזרי סלולר בקניון עזריאלי, בשותפות בין הראל ויזל לבין הוט, הגיעה דנה עזריאלי במופע נדיר. ויזל: "הגשמנו חלום מאפס". החנות הצטרפה לטור של חנויות סמוכות שבבעלות ויזל, סאקס, בילבונג, פוט לוקר ועוד, שכונה על ידי האורחים "שדרת ויזל".

טיב טעם במרכז פ"ת - לא בשבת

חגי שלום השיק בסוף השבוע שעבר סניף חדש של טיב טעם במרכז פ"ת. בעת בניית הסניף היו במקום הפגנות סוערות של קהל דתי שהתנגד לפתיחתו בשבת. בפתיחה הודיע שלום שהסניף יישאר סגור בשבת. נכנעת? "סוכם עם ראש העיר רמי גרינברג שהסניף לא ייפתח בשבת. הסניף הנוסף שנפתח באזור התעשייה ייפתח בשבת".

היקירים של רמת השרון

עיריית רמת השרון בחרה את יקירי העיר ל-2021: רו"ח ראובן שיף, לשעבר נשיא לשכת רואי החשבון, רותי לוי, לשעבר סגנית מנהלת בית הספר אלון, דניאלה מיכאל, לשעבר מנכ"לית אנוש, אמנון בר עוז (ברזני), לשעבר סגן ראש העיר, ד"ר יונה ברגור, לשעבר יו"ר יד לבנים ברמת השרון, ופרופ' דינה פורת, ההיסטוריונית הראשית של יד ושם ופרופ' להיסטוריה באוניברסיטת תל אביב. קודם כל ברכות, מה שנקרא.

פורום העסקים "ישראל-אבו דאבי" יצא לדרך

ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים, המנכ"ל דב קוטלר ואדיב ברוך, יו"ר מכון היצוא, הוציאו לדרך את פורום העסקים "ישראל-אבו דאבי".

הילה בידרמן בקמפיין ראשון

דסק הפרסום שלנו מדווח כי כוכבת משחקי השף הילה בידרמן חתמה על חוזה לקמפיין ראשון לרשת פינות האוכל ZAGA. לפי ההערכות, היא תקבל כמה אלפי דולרים.

בקטנה

דסק ההייטק של בועות מספר כי קרן ההון סיכון SOMV צירפה שני שותפים חדשים, מרב רותם נעמן ואנדי בלאס.
תמיר קורבין, מנכ"ל מלון המלך דוד, אירח את שר החוץ ההודי ד"ר ג'יישנקר שבא לביקור ממלכתי בארץ.
ביטוח טאצ' חתמה על הסכם חסות עם מכבי עירוני ר"ג, האלופה ומחזיקת הגביע, ל-2021/2022.
אלעד מערכות תערוך השבוע יום ורוד לעידוד המודעות לסרטן השד.

מינויים

Sisesnse הודיעה על מינוי כריסטינה אגסי ליועצת המשפטית ופול שוליי לסמנכ"ל מכירות בינלאומיות.
קרן נהיר מונתה לסמנכ"לית קמעונאות ואונליין ברב-בריח.
אורית סגל מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש עולמית בסלברייט.
עוזי דנינו מונה ליו"ר שור-טק השקעות שבניהול רן צרור.
הדר חורי קרייזלר מונתה לסמנכ"לית השיווק ואלעד רוטברג יהיה מנהל הפעילות הישראלית בחברת HopOn.
דוברת פרטנר גל לבנון-לוי מונתה לדוברת דואר ישראל במקום נוי קדם-מדמון, שתנהל את מערך התקשורת של קבוצת תנובה.