נשיאה העשירי של מדינת ישראל, מר ראובן (רובי) ריבלין, הצטרף לחברת אלקטריאון ויכהן כנשיא החברה. כחודש לאחר שסיים את תפקידו כנשיאה העשירי של מדינת ישראל, יצטרף מר ראובן (רובי) ריבלין לחברת "אלקטריאון", שם יכהן כנשיא החברה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הנשיא ריבלין בחר להצטרף לשורותיה של החברה על מנת לחתור להגשמת המשימה הבאה שלו: מלחמה בהתחממות הגלובלית, ופעילות למען עתיד איכות הסביבה של האנושות.
1 צפייה בגלריה
רובי ריבלין
רובי ריבלין
רובי ריבלין
(צילום: מארק ניימן / לע"מ)
חברת אלקטריאון פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך, אשר מתעדת לשנות את הדרך שבה מטעינים רכבים חשמליים. הטכנולוגיה מאפשרת לכביש עצמו להיות המטען של הרכב, בעת נסיעה או חניה סטטית כאשר הפוקוס הראשוני הוא בעיקר על הטענת ציים מסחריים על מנת לייעל את התפעול של ציים אלו ולהוריד את העומס על רשת החשמל. החברה, הנסחרת בבורסה בתל אביב, נמצאת במהלך שורה של פיילוטים ושיתופי פעולה בשוודיה, גרמניה, איטליה ובתל אביב ומתכוונת להתחיל פרויקטים מסחריים בקרוב.
ריבלין יכהן כנשיא החברה, ויקדם שיתופי פעולה עם ממשלות וחברות גלובליות ואת חשיפת הטכנולוגיה למקבלי החלטות ברחבי העולם בדגש על השוק האמריקני, אליו נכנסת החברה בימים אלו.
ממנכ"ל אלקטריאון וירלס, אורן עזר, נמסר: "אנחנו נרגשים מאוד על הצטרפותו של הנשיא ריבלין, מנהיג בעל שיעור קומה בינלאומי, היכול לסייע לחברה להגיע ליעדים הגלובלים שהיא הציבה לעצמה. אנחנו שותפים מלאים למטרותיו האצילות של ריבלין, המעוניין להשאיר לדור העתיד כדור ארץ מאוזן יותר מבחינה אקלימית. ריבלין הוא המנהיג שעולם האנרגיה הירוקה צריך".