מאז שמונה עמיר פרץ ליו"ר התעשייה האווירית, שניצבת מול תחרות עסקית גוברת בארץ ובחו"ל ועומדת בפני הנפקה היסטורית, הפשיל פרץ שרוולים והחל לעבוד קשה - על קשריו עם ועד העובדים בחברה.
מי ששימש בעבר כיו"ר ההסתדרות מיהר כבר ביום שבו אישר דירקטוריון התע"א את מינויו לתפקיד, לטקס הדלקת נרות עם יו"ר הוועד יאיר כץ.
2 צפייה בגלריה
עמיר פרץ
עמיר פרץ
עמיר פרץ
(קמפיין העבודה- גשר)
בנוסף, התייצב פרץ בכנס של חברי מועצת ועד עובדי תעשייה אווירית, כ-60 איש, בהשתתפות 50 המנהלים הבכירים בתע"א, שנערך במלון הספא כרמים בקריית ענבים. פרץ היה אורח הכבוד באירוע. הזמנה של יו"ר החברה לאירועים מסוג זה לא הייתה מקובלת בעבר.
2 צפייה בגלריה
יאיר כץ
יאיר כץ
יו"ר הוועד, יאיר כץ
(צילום: עמית שעל)
פרץ הדגיש בנאומו את החברות בינו לבין ח"כ חיים כץ, לשעבר יו"ר עובדי התע"א, אביו של היו"ר הנוכחי ומי שהיה בתחילת דרכו הפוליטית שותפו של פרץ. היו"ר החדש של תע"א התגאה בפני הנוכחים כי היה האיש שהכניס את כץ לכנסת, לפני שעבר בהמשך לליכוד והפך לאחד האנשים החזקים במפלגה.
"הנוכחות של עמיר פרץ באירוע של הוועד היא הזייה. האיש בא להיות יו"ר ועד משודרג ולא יו"ר חברה עסקית, וכן להביא את אלפי עובדי תעשייה אווירית להצביע לבני גנץ. זה זועק לשמיים", אמר אחד המנהלים שהשתתף באירוע.
פרץ ביקר באחרונה גם כמה ממפעלי התע"א ונפגש עם עובדים ומנהלים. אולם, עד כה לא נודע על יוזמות עסקיות שלו, על תוכניותיו להתמודד עם התחרות הגוברת מול חברות אמריקניות וכן מצד רפאל ואלביט. פרץ גם טרם הביע עמדה בסוגיית סירובו החריג של שר הביטחון גנץ לחתום על מינויו של המנכ"ל המוערך בועז לוי, יותר משנה מאז נבחר בידי הדירקטוריון לתפקיד.
מהחברה נמסר כי מאז שנכנס לתפקידו פרץ ביקר כמעט בכל מפעלי החברה ונפגש עם ההנהלה והעובדים. כמו כן הכנס תוכנן כבר לפני כשנתיים והתקיים במשך יומיים, והיו"ר מצטער כי בשל התחייבויות קודמות נאלץ להשתתף רק בפתיחת הכנס.