מחסור בבקבוקי 1 ליטר ו-750 מ"ל והשקת מים מוגזים: ל-ynet נודע שמי עדן מתכוננת להשיק מותג מים מינרלים מוגזים שיהיה המותג הישראלי היחיד בתחום. בינתיים החברה מתמודדת עם גג מחסן שקרס וחידוש קווי ייצור שמתעכב.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הקריסה אירעה לפני חודשיים בגג מחסן של חומרי גלם ששטחו 4,000 מ"ר. עקב כך, נוצרה פגיעה בהליך אריזת הבקבוקים. כרגע בחברה אורזים באופן ידני דבר שפגע בקצב הייצור. בינתיים המחסן נבנה מחדש.
1 צפייה בגלריה
בקבוקי מי עדן
בקבוקי מי עדן
בקבוקי מי עדן
במקביל, החברה מחדשת קו ייצור. החידוש אמור היה לארוך שלושה שבועות ונמתח על פני חמישה שבועות מה שגורם להשבתת קווי הייצור של מי עדן בבקבוקי ליטר ו-750 מ"ל. עקב כך נוצר כרגע חוסר בנפחים אלה בשוק.
את המותג המוגז תשיק מי עדן במהלך הקיץ, כשהקו החדש מותקן בימים אלה. לחברה כבר היה מוצר כזה לפני כ-15 שנה.
כעת מדובר במוצר חדש, כשמי עדן יהיה המותג הישראלי היחיד עם מוצר כזה ועם ההשקה, החברה תהיה החברה הישראלית שמייצרת מים מינרליים מוגזים. אלה מים שמוחדר לתוכם פחמן דו חמצני באופן מלאכותי (אם כי יש גם מותגים של מים שמוגזים באופן טבעי).
מי עדן מוגז תתחרה עם המוצר בסגמנט המים המוגזים שגלגל ב-2021 כ-160 מיליון שקל ונשלט כיום באופן בלעדי על-ידי מותגים מחו"ל כמו סן בנדטו, סן פלגרינו, פרייה ומותגים פרטיים של הרשתות.
המוצר צפוי להיות מושק ברבעון האחרון של השנה, ויכלול בשלב ההשקה שני מוצרים של מי עדן מוגז – בקבוקי ליטר וחצי משפחתיים ובקבוקי חצי ליטר אישיים.
בהמשך תשיק מי עדן גם בקבוקי מי עדן מוגז ליטר ו-330 מ"ל המכוונים בעיקר לשוק הקר (מסעדות, בתי מלון ופיצוציות).