די להסתכל על התמונות של התורים בשדה התעופה ועל השורות ללא סוף של מזוודות שנותרו שם מיותמות, ולהבין שטרולי הוא הפתרון. גם לא משלמים על מזוודה בבטן המטוס, גם חוסכים זמן בתור לצ'ק־אין ובהמתנה ליד המסוע לאחר הנחיתה, גם מחשבים במדויק מה אורזים ולא מעמיסים, והסיכוי לאבד דברים חשובים שואף לאפס.
מה עושים? ראשית ודאו את הגודל והמשקל המקסימלי שמאפשרת חברת התעופה שאיתה אתם טסים, להעלות למטוס. זכרו שמגבלות בטיחות הטיסה לא מאפשרות לעלות למטוס עם אריזות גדולות של נוזלים וקרמים, ורשמו לפניכם, שעל החשש שהטרולי לא יאפשר לחזור עם "שופינג", אפשר להתגבר באמצעות טרולים מתנפחים. לסיכום: ה"פטנט" הוא לצאת "קטן ורזה", ולחזור "גדול ושמן". תשקלו את זה.
טרולי FLEX AURA
חברת המזוודות החכמות הישראלית ROLLINK, שמוצריה נמכרים בישראל וברחבי העולם, מציגה טרולי FLEX AURA שמתקפל לעובי של 5 ס"מ, שוקל רק 2.5 ק"ג ומכיל קיבולת של 40 ליטר. הגודל תואם את הרגולציות הקפדניות של רוב חברות
ה־Low Cost ומתאים לתנאים הנדרשים לעלייה למטוס ב־98% מחברות התעופה.
מחיר: 495 שקל. להשיג: באתר www.rollink.co.il
7 צפייה בגלריה
טרולי FLEX AURA
טרולי FLEX AURA
טרולי FLEX AURA
(צילום: יח"צ)
טרולי ROLLUX FUGU
מזוודת הטרולי ROLLUX של חברת FUGU רשומה כפטנט ישראלי, משווקת על ידי SWAGG ומגיעה בגודל מותאם לתקן עלייה למטוס (21 אינץ'). היא נפתחת למזוודה בגודל 31 אינץ' ומכילה 93 ליטר. בעלת ארבעה גלגלים נשלפים, ידית נשיאה, יציאת USB לטעינה ותא נסתר חיצוני. אחריות ל־24 חודשים.
מחיר: 1,199 שקל. להשיג באתר:
www.swagg.co.il ובחנות הדגל בנתניה

7 צפייה בגלריה
טרולי ROLLUX FUGU
טרולי ROLLUX FUGU
טרולי ROLLUX FUGU
(צילום: יח"צ)
טרולי DELSEY ב־WESHOES
חברת דלסי Delsey הצרפתית, מהראשונות לייצר ידיות טרולי ואת הרוכסן SecuriTech, שמונע פתיחת המזוודה שלא על ידי בעליה, מציגה מזוודה קשיחה עשויה פוליקרבונט, מתאימה לטיסות לואו־קוסט. מכילה 35 ליטר, מערכת רוכסנים מאובטחת, 4 גלגלים ניידים ואחריות עולמית לחמש שנים.
מחיר: 499.90 שקל. להשיג: באתר WESHOES
7 צפייה בגלריה
טרולי DELSEY ב־WESHOES
טרולי DELSEY ב־WESHOES
טרולי DELSEY ב־WESHOES
(צילום: יח"צ)
הטרולי ומזוודת איפור של מקס סטוק
במקס סטוק אפשר למצוא טרולי של 20 ק"ג ומזוודת איפור.
מחיר: 149 שקל לטרולי, 59 שקל למזוודת איפור. להשיג: בחנויות הרשת
7 צפייה בגלריה
מקס סטוק. מזוודה 20 קילו,  מחיר- 149 שקלים
מקס סטוק. מזוודה 20 קילו,  מחיר- 149 שקלים
(צילום: מקס סטוק)

"ערכת טעימות" מציג מותג הקוסמטיקה והטיפוח VOS, ראשי תיבות של המייסדת ורד אורנשטיין סלוצקי, פסיכותרפיסטית הוליסטית, שמחברת בין חומר לרוח. במארז סרום אקטיבי פפטידים, סרום לילה ירח ורוד, קרם הזנה אקטיבי פפטידים וקרם לילה משקם לפנים ולצוואר.
מחיר: 297 שקל. להשיג באתר: hvoscosmetics.com
7 צפייה בגלריה
(צילום: אריאל בלאק)
דרמלוג'יקה מציעה ערכת טראבל סייז בסיסית לעור רגיל. מכילה ג'ל ניקוי, שמן ניקוי והמסת איפור, פילינג אורז להחלקת העור והשלת תאים מתים וקרם לחות סמות'ינג.
מחיר: 220 שקל. להשיג: בנקודות המכירה ובאתר, בדיוטי פרי ומטוסי אל על
ד"ר אירנה סנדלר מציגה קיט נסיעות ובו שלושה מוצרים להגן על העור בעת שינויי אקלים. Morning Glow Cream קרם אנטי אייג'ינג, קרם הגנה Max Protection SPF 50 Cream וסבון קצף לניקוי Deep & Gentle Cleansing Foam.
מחיר: 823 שקל. להשיג: באתר: drirenasendler.co.il ובקליניקות
קרם עיניים פרוביוטי של ד"ר אלמן מגן מזיהום אוויר סביבתי ומקרינה הכחולה. מלחח ומשפר מצב של נפיחות וכהויות.
מחיר: 420 שקל. להשיג באתר: www.elman.co.il ובסניפים
אלונה שכטר מציגה מוצרים מוקטנים לנסיעות, בהם סבון אכילאה או פילינג בנפחים שונים, מסכה לשיער, סרום ושמפו לשיער בגדלים שונים.
מחיר: בין 19 ל־79 שקל. להשיג באתר: www.alonashechter.com
חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil® (מורוקנאוייל) השיקה ערכת נסיעות בשלוש מתכונות, בהתאם לסוג וצורכי השיער. כוללת: שמפו ומרכך משקמים, שמן טיפולי ומסכת לחות.
מחיר: 169 שקל. להשיג: במספרות וחנויות מורשות ובאתר.
7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
פלפוט מציגה קולקציית ביוטי "סטיילוש גלאם", הכוללת קרמים ושפתונים בניחוחות של קיץ, באישור משרד הבריאות. בין היתר ניתן להשיג שלישיית שפתונים אוטו גלידה.
מחיר: 46.90 שקל. להשיג: ברשתות ובחנויות מובחרות
מארז נסיעות Ecotravel TOGO כולל מסכת שיער ושמפו לשיער יבש וצבוע וסבון גוף לעור יבש עם תמציות אורגניות ולבנדר.
מחיר: 37.90 שקל. להשיג: רשתות הפארם
ג'ייד אנגימה בגודל מוקטן.
מחיר: 79 שקל. להשיג: ברשתות הפארם ובאתר: www.gade.co.il
מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו־יורק מציג את פרפקטור: ארבעה שימושים במוצר אחד: פריימר, פודרה, קונסילר וקרם BB. מעניק גוון עור אחיד וגימור מאט, מושק בגוני לייט, לייט מדיום ופייר לייט.
מחיר: 45 שקל. להשיג: בסופר פארם ובפרפומריות
7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ חו"ל)