לידיעת הנופשים בלונדון: איש העסקים טדי שגיא יפתח באתר התיירות "קמדן מרקט" שבבעלותו את פארק השעשועים המקורה הגדול בבריטניה בהשקעה של 20 מיליון פאונד. זאת, בשותפות עם חברת "בבילון פארק" הישראלית שבבעלות אפי מלכה, המפעילה בארץ 16 סניפים של פארקי שעשועים אינדור.
הפארק החדש בלונדון יתפרס על שטח של כ-4,000 מ"ר על פני שלוש קומות, ויציע רכבת הרים, מכוניות מתנגשות וסימולטורים מהמתקדמים בעולם. בנוסף, הפארק בלונדון יפעיל מתחם לגיל הרך (גילאי 3-0), אזור משחקים רכים ומתקני חשיבה והתפתחות וכן שירותי בייביסיטר, כאשר ההורים יוכלו לראות ילדיהם באמצעות אפליקציה ייעודית של הפארק בזמן אמת. בנוסף יהיו בו חדרי ימי הולדת ומתחם אירועים לחברות.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
קמדן מרקט
קמדן מרקט
קמדן מרקט
(צילום: shutterstock)
הפארק נמצא כעת בשלבי בנייה מתקדמים ויפתח בחודש מאי. החברה אשר עיצבה ותכננה הפארק היא P&P, הנחשבת למובילה עולמית בעיצוב חוויות במתחמי שעשועים, ועומדת מאחורי כמה מהאטרקציות המוכרות ביותר ברחבי העולם, שביניהם רשת המוזאונים לבובות שעווה "מאדאם טוסו", למשל.
הייחודיות של הפארקים של בבילון טמונה בשילוב שלהם עם אפליקציה ייעודית, כאמור, שאותה מטעינים בכסף להפעלת המתקנים והיא כוללת משחקים דומים לאלו שבמתחם שמעניקים הטבות לשימוש במתקנים. מלבד ישראל, לבבילון יש כבר פארק ראשון שפועל בהצלחה בבלגרד שבסרביה.
מלכה אמר ל-ynet כי "אנחנו מצפים להביא ללונדון את הקונספט הייחודי והחדש שלנו, שמחבר בין חווית המשתמשים במרחב הדיגיטלי למרחב הפיזי.
"אנו מביאים חדשנות וחווית משתמש שלא נראתה באירופה בתחום פארקי השעשועים המקורים, באמצעות אפליקציית בבילון פארק המונה כעת מאות אלפי משתמשים. בבילון פארק עתידה להמשיך ולהתרחב בהמשך".
שגיא, שעשה את הונו מאתרי הימורים באינטנרט, רכש ב-2014 את מתחם קמדן מרקט מבעליו, אנשי העסקים בובו קובו, בן זוגה של מירי בוהדנה, וריצרד קרינג, תמורת 2.3 מיליארד שקל.
קמדן נחשב לאחד מאתרי התיירות האייקונים של לונדון עם כ-30 מיליון מבקרים לשנה (לפני הקורונה) ו-1,100 חנויות, דוכנים גלריות וכו'. מאז הרכישה, השקיע שגיא עוד מאות מיליוני שח בפיתוח המקום והוא אמור לבנות בו גם מתחם מגורים בהמשך.