השופט אביגדור דורות מבית משפט המחוזי בירושלים, אשר צפוי להכריע ביום ראשון האם למכור חלק מנכסי רשת סטודיו סי לחברת רונית רפאל מדע היופי, הציע היום (ד') לעובדים המתנגדים למכירת חלק מהרשת לרפאל תמורת 300 אלף שקל בלבד להיכנס למגרש ולרכוש חלק מהרשת.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
"עד למועד הדיון הקרוב תוגש עמדת העובדים המתנגדים ביחס לאפשרות של הגשת הצעה מצידם לרכישת נכסי החברה על ידם, באופן שכל עובד ישקיע 2,000 שקל (ובסך הכול 312 אלף שקל), תוך התחייבות להמשך העסקת רוב העובדים, בתנאי העסקתם הנוכחיים", אמר השופט דורות.
יש להעריך כמובן, כי לחלק נכבד מאותם עובדים המתנגדים אין כמובן ממון להיכנס לרכישת חלק מהרשת ולהתחייבות המוצעת להעסקת עובדים. ייתכן וזו היתה דרכו של השופט להמחיש לעובדים המתנגדים שיותר קל להתנגד למהלך מאשר לתמוך בו.
1 צפייה בגלריה
סטודיו סי
סטודיו סי
סטודיו סי
(צילום: שרון מלכי)
הנאמנים של רשת סטודיו סי ,עו"ד איל אייכל ממשרד יגאל ארנון ורואה חשבון דרור אברהם אטיאס, הגישו אתמול לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה להתקשר בהסכם למכירת חלק מנכסי הרשת לחברת רונית רפאל מדע היופי.
בסופו של יום, הצעתה היתה ההצעה היחידה שהוגשה לנאמנים. על פי ההצעה של רונית רפאל מדע היופי, היא תשלם 300 אלף שקל תמורת מלוא זכויות החברה בסימני המסחר, מוניטין, זכויות במאגרי המידע ועוד. הנאמנים מציינים כי הם בעד לאשר ההצעה זאת מאחר "קופת הפירוק ריקה ואין ביכולתם של הנאמנים להפעיל את החברה". עוד צויין כי הרוכשת תוסיף לתמורה סך של 50 אלף שקל בגין כל סניף מסניפי הרשת שהרוכשת תבחר לשכור.
עו"ד אופיר רונן, המייצג למעלה מ-150 עובדי רשת סטודיו סי, אמר אתמול שהעובדים מתנגדים לבקשה לאישור מכר לאור העובדה שאין בה התחייבות להעסקת עובדים ולשמירה על תנאי תעסוקתם ערב הצו ולמינוי נאמן זמני.
עו"ד אופיר רונןעורך דין אופיר רונןצילום: נדיה פונכץ
היום אמר עו"ד רונן בתגובה להחלטת השופט כי "ב-24 השעות האחרונות פנו אלי חמישה גורמים רציניים שמעוניינים לרכוש את הרשת וכי הם פונים לנאמנים על מנת לקבל מהם את המידע הרלוונטי על מנת להגיש הצעה מסודרת. אני מאמין שלפחות אחד מהמתעניינים שפנו יגיש הצעה שתהיה טובה בהרבה מהצעה של רונית רפאל הן לגבי להתמורה הכספית והן לגבי העסקת העובדים לרבות השמירה על תנאי תעסוקתם".