נאמני רשת סטודיו סי, עו"ד איל אייכל ממשרד יגאל ארנון ורו"ח דרור אברהם אטיאס הגישו היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה להתקשר בהסכם למכירת חלק מנכסי הרשת לחברת "רונית רפאל מדע היופי", שהצעתה הייתה היחידה שהוגשה.

על פי ההצעה, "רונית רפאל מדע היופי" תשלם 300 אלף שקל תמורת מלוא זכויות החברה בסימני המסחר, מוניטין, זכויות במאגרי המידע ועוד. הנאמנים ציינו כי הם בעד לאשר ההצעה זאת מאחר "קופת הפירוק ריקה ואין ביכולתם של הנאמנים להפעיל את החברה". עוד צויין כי "הרוכשת תוסיף לתמורה סך של 50 אלף שקל בגין כל סניף מסניפי הרשת שהרוכשת תבחר לשכור".
1 צפייה בגלריה
סטודיו סי
סטודיו סי
סטודיו סי
(צילום: שרון מלכי)
עו"ד אופיר רונן, המייצג למעלה מ-150 עובדי רשת סטודיו סי, הודיע שהעובדים מתנגדים לבקשה לאור העובדה שאין בה התחייבות להעסקת עובדים ולשמירה על תנאי תעסוקתם ערב הצו ולמינוי נאמן זמני: "דורשים שהנאמנים יערכו מכרז חדש. הליך המכר עדיין לא הסתיים כל עוד המציע לא אושר על ידי בית המשפט".
עובדים נוספים ברשת מיוצגים על ידי עוה"ד מור לוסקי יסעור ועומרי קליר.
עו"ד רונן טען כי מדובר בהצעה לא טובה: "לרשתות חדרי הכושר הגדולות נוצרה הזדמנות עסקית חד פעמית לרכוש רשת בעלת מוניטין רב עם צוות עובדים מקצועי, מיומן ומנוסה, כאשר היא נקייה מכל חוב ושיעבוד. דווקא משבר נגיף הקורונה יוצר הזדמנויות עיסקית חד פעמיות שמי שידע לנצלן, יוכל בעתיד להרוויח בגדול. אני ממליץ לרשתות חדרי הכושר הגדולות או לגורמים רציניים אחרים הרוצים להכנס לתחום להגיש בימים הקרובים הצעה לנאמנים במסגרתה הן יציעו להעסיק את מרבית עובדי הרשת תוך שמירה על תנאי תעסוקתם".

עו"ד אופיר רונןעורך דין אופיר רונןצילום: נדיה פונכץ

השופט אביגדור דורות הסמיך את הנאמנים למצוא משקיע שיזרים כספים לשם המשך הפעלתה הזמנית של החברה וכן על מנת לבחון את הטענות שהועלו נגד הרשת על ידי נציגי מנויים, וכן על מנת לבחון את בקשת הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן להורות על השבת כספי מנויים בעסקאות שבוטלו תוך 14 ימים.
כמו כן הורה השופט להעביר לנאמנים את הכספים שנשמרו עד כה בכספת הרשת ושגוייסו לאחרונה במבצע שיווק של מנוי שנתי בהנחה, כדי שאלה יפתחו חשבון בנק לצורך שמירתם.
את חברת רונית רפאל מייצגים עוה"ד ערן פייביש ואיתן רוטשילד.