1 צפייה בגלריה
אילוסטרצית כאבי גב
אילוסטרצית כאבי גב
אילוסטרציה
(צילום: Shutterstock)
לבית משפט השלום בחיפה הוגשה לאחרונה תביעת נזיקין נגד המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), ההסתדרות, מרכז הפועל ובית מלון ישרוטל באילת, בשל פציעה באירוע ספורט שקיימו: התובע טוען שהמגרש שבו החליק היה מלא שומנים ולכלוך והיווה מפגע בטיחותי. לדבריו, בשל הפציעה, הוא סובל כיום מנכות ומגבלות תנועה.
התובע, בן 32, טוען באמצעות עוה"ד בסאם שקור ועאוני נדאף, שבנובמבר 2019, כחלק מעבודתו באסף הרופא, הוא השתתף ב"ספורטיאדה" שאורגנה באילת. הוא החליק במשחק קטרגל, ניסה להיאחז בגופו של שחקן אחר והם נפלו יחד והתגלגלו. כתוצאה מכך נגרמו לו חבלות.
לדבריו, לאחר הנפילה התברר כי במגרש היו לפני המשחק משאיות וכלי רכב שהותירו שומנים ולכלוך שלא טופלו ולא הוסרו כמתחייב, מה שהוביל להחלקה. לאחר התאונה הוא הובהל למרכז הרפואי יוספטל באילת שם אובחן כי הוא סובל מכאבים חזקים וחבלות בחלקי גופו השונים, ובעיקר כאבים והגבלות בתנועות כתף ימין.
בדיקת CT שנערכה בהמשך מצאה בלטי דיסק בחוליות הצוואר. התובע המשיך לסבול מכאבים חזקים והגבלות בתנועות כתף ימין והצוואר שמקרינים לחגורת הכתפיים וגורמים לנימול ממושך ביד ימין.
הוא הוסיף שעל אף סדרות טיפולי פיזיותרפיה, מצבו לא הוטב משמעותית והוא מתקשה בביצוע עבודתו ובשגרת היום יום. לדבריו, כל פעולה הדורשת מאמץ פיזי קל, כולל גילוח, הרמה או העברת משאות, עמידה והליכה ממושכות או עלייה במדרגות מהווה אתגר עבורו.
הוא ציין כי התאונה הוכרה על ידי ביטוח לאומי כתאונת עבודה. בכתב התביעה נטען עוד כי הנתבעות לא סיפקו לעובדים ובכללם התובע משטח מגרש נקי, תקין, מתאים וראוי למשחקים. עוד נטען כי הן הורו לתובע לבצע פעולה בנסיבות מסוכנות, לא ציידו אותו בנעלי ספורט מתאימות, לא הזהירו אותו מפני החלקה ועוד.
התובע הדגיש כי לפני התאונה היה בריא בגופו ובנפשו. מבחור שאפתן, פעלתן ואופטימי שחלם על עתיד זוהר הוא הפך לצעיר מוגבל שמתקשה בביצוע פעולות בסיסיות. הוא צירף חוות דעת שלפיה בגין התאונה נגרמה לו נכות רפואית צמיתה בשיעור 15%.
מרשת ישרוטל נמסר כי התביעה טרם התקבלה. יתר הנתבעים לא הגיבו עד מועד פרסום הכתבה.
• הכתבה בשיתוף אתר המשפט הישראלי פסקדין • ב"כ התובע: עו"ד בסאם שקור ועו"ד עאוני נדאף • ynet הוא שותף באתר פסקדין