חברת רנואר במשא ומתן להביא לישראל את מותג ההלבשה ההולנדי HUNKEMOLLER, שמתמחה בעיקר בהלבשה תחתונה ונחשב לאחד המובילים באירופה עם 900 חנויות (בולטות בצבע הוורוד) ב-19 מדינות וכן אתרי און-ליין.
החברה הוותיקה, שנוסדה ב-1886, מעסיקה 7,400 עובדים ומחזור מכירותיה עומד על כ-650 מיליון אירו. היא נחשבת לרשת ההלבשה התחתונה המובילה בהולנד, בלגיה ודנמרק. לפני מספר שנים נכנסה גם למזרח התיכון.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
HUNKEMOLLER
HUNKEMOLLER
חנות של HUNKEMOLLER
(צילום: מתוך האתר הרשמי של HUNKEMOLLER)
החברה ידועה בקו ההלבשה התחתונה המעוצב שלה. בנוסף לבגדי ים, בגדי ספורט, בגדי שינה ואביזרים.
רנואר היא אחת מרשתות האופנה המצליחות והגדולות בישראל, לנשים וגברים, בניהולו של סרג' דרעי המנכ"ל. היא מפעילה גם את TWENTYFOURSEVEN. עד כה לא הביאה רנואר מותג זר לישראל, ותחום ההלבשה התחתונה והלבשת האקטיב לפעילות ספורטיבית משלימים את פעילותה בתחום האופנה.
אחרי שנים של דשדוש בתחום ההלבשה התחתונה בישראל, בשנה האחרונה יש הצפה בז'אנר. לצד רשתות מקומיות כמו אפרודיטה, ג'ק קובה ובוניטה, התבשרנו על כניסה לארץ של ויקטוריה סיקרט, המותג האמריקני הפופולרי, באמצעות זיכיון שקיבלה חברת דלתא טקסטיל, שהשיקה בינתיים אתר און-ליין של המותג וצפויה לפתוח בקרוב חנויות ראשונות מתוך 20 עליהם התחייבה.
כמו כן, החודש הודיעה קבוצת אינטר ג'ינס, שבבעלותה רשתות ומותגי אופנה כמו ריפליי, סטיב מאדן ועוד, כי קיבלה את הזיכיון לייבא את מותגי האופנה וההלבשה התחתונה של קבוצת קלזדוניה האיטלקית, והתחייבה לפתוח 40 חנויות בארץ עד שנת 2026, לצד אתרי און-ליין.