חלמתם פעם לישון בבית אופרה? Airbnb מציעה לילה לשניים בתא צפייה באחד ממוסדות התרבות הוותיקים בפריז, ארמון גרניה, או בשמו הרשמי, בניין האופרה גרניה, שנבנה באמצע המאה ה-19. החברה תהפוך את התא לחדר עם מיטה זוגית ענקית, שיעוצב בסגנון הרומן המפורסם "פנטום האופרה".
השהות בבית האופרה המפורסם בפריז תכלול גם רסיטל מוזיקה, ארוחת ערב בחדר חזרות וסיור מאחורי הקלעים במבנה העתיק, כולל הגעה לבריכה התת-קרקעית שלו, שהיוותה השראה למאורת הפנטום בספר ובמחזמר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
2 צפייה בגלריה
התא בארמון גרניה שהפך לחדר שינה
התא בארמון גרניה שהפך לחדר שינה
התא בארמון גרניה שהפך לחדר שינה
(צילום: רויטרס)
מי יוכל לזכות בתענוג וכמה הוא יעלה? אז קודם כל מדובר באירוע חד פעמי שייערך ב-1 במרץ ויעלה 37 אירו בלבד. מחיר זול מאוד ביחס למה שמקבלים, ובנוסף 37 הוא גם מספר התא בבית האופרה. התא יוצע על בסיס כל הקודם זוכה למי שרשום לפלטפורמה של Airbnb ויגיש בקשה להתארח במקום.
"זו קצת פנטזיה. אני חושבת שזה יהיה סוריאליסטי", אמרה ורוניקה דוברול לרו, נינתו של מחבר פנטום האופרה, גסטון לרו, שתארח את המבקרים. במסגרת הפרויקט, Airbnb תממן גם את שיפוץ התאים האחרים בבית האופרה הנוסטלגי, ותסייע להנהלה לעדכן את פלטפורמת הסטרימינג המקוונת שלה.
הרעיון המקורי מגיע בזמן שהתיירות באירופה חוזרת לשגשג אחרי שנים קשות בעקבות מגפת הקורונה, כאשר מרבית התיירים מגיעים מארצות הברית מאז הקיץ האחרון. כמו כן, בירות התיירות האירופיות מחכות כעת לתיירים הסינים, ששבו לטוס אחרי הסרת מגבלות הקורונה במדינה האסייתית.
2 צפייה בגלריה
התא בארמון גרניה שהפך לחדר שינה
התא בארמון גרניה שהפך לחדר שינה
(צילום: רויטרס)
אגב, זו ממש לא הפעם הראשונה ש-Airbnb מספקת חוויית לינה ייחודית בפריז, אחד משווקי המפתח שלה. לפני הקורונה היא הציעה למשל לילה במיכל בתוך אקווריום מלא בכרישים, או בתוך מוזיאון הלובר המפורסם, ואפילו בחדר מלא בגולגולות.
"הרעיון הוא לעודד אנשים לטייל ולחלום בו זמנית - ולהעלות הרבה רגש סביב הנסיעות", אמר עמנואל מריל, מנהל Airbnb אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.