קבוצת חנן מור ממשיכה לממש נכסים. החברה שנמצאת בעיצומו של הסדר חוב חתמה על הסכם למכירת מניותיה בחברת פרויקט בשם "מדף 1'" המחזיקה בקרקע בת כ-6.3 דונם עליה ניתן לבנות פרויקט מגורים בבאר יעקב. הרוכשת היא חברת שפונדר פדלון והעסקה מותנית באישור בית המשפט במסגרת הסדר החוב של קבוצת חנן מור.
על פי הדיווח של החברה לבורסה, במסגרת העסקה תרכוש קבוצת שפונדר פדלון את מלוא המניות של "מדף 1" תמורת 25 מיליון שקל וגם תיכנס בנעלי "מדף 1" בהלוואה קיימת בסך של כ- 126 מיליון שקל. בנוסף, הסכם המכירה כולל גם התחייבות של הרוכשת להעביר בעתיד למוכרת 12.2% מרווחי הפרויקט העתידי. עוד על פי הדיווח, היקף מכירת הדירות בפרויקט צפוי לעמוד על סך של למעלה מ- 500 מיליון שקל.
מדובר בפרויקט מגורים בבאר יעקב במסגרתו מתעתדת החברה להקים 221 דירות חדשות, מתוכן 111 דירות במסגרת מסלול "מחיר מופחת" ו- 110 דירות בשוק החופשי. לפרויקט ניתן היתר דיפון וחפירה והוא נמצא בשלבי תכנון מתקדמים לקראת קבלת היתר בניה מלא.
1 צפייה בגלריה
הדמיית הפרויקט בבאר יעקב אותו רוכשת שפונדר פדלון מחנן מור
הדמיית הפרויקט בבאר יעקב אותו רוכשת שפונדר פדלון מחנן מור
הדמיית הפרויקט בבאר יעקב אותו רוכשת שפונדר פדלון מחנן מור
(הדמיה: סטודיו 84)
את הפרויקט תכנן האדריכל גל- אור פישביין והוא ממוקם על חלק ממתחם מחנה צריפין. התב"ע מאפשרת בניית 2 מגדלי מגורים בני 23 ו-24 קומות וכן מבנה נוסף בן 7 קומות, מעל 3 קומות של חניונים תת קרקעיים.
עידו פדלון, מנכ"ל משותף ובעלים בקבוצת שפונדר פדלון מציין, "אנו מאמינים מאוד בעסקה ובפרויקט עצמו, שכן באר יעקב הנה אחת מהערים המבוקשות ביותר בשנים האחרונות".
את קבוצת שפונדר פדלון ייצגו בעסקה עוה"ד איתי זמל ויותם בורלא ממשרד פישר (FBC), את חנן מור ייצגו בעסקה עוה"ד מורן רביע פררה, רן וישנייבסקי ולינוי קטה ממשרד פישר (FBC). קבוצת חנן מור יוצגה גם על ידי רו"ח דודו זבדה, מנהל ההסדר בחברה. המתווכים בעסקה הם פריזמנט יובל ועו"ד שוקי ארז המתמחים במיזוגים ורכישות.