תקלת גלישה בפרטנר: לקוחות רבים דיווחו הבוקר (יום ג') כי לא יכלו להשתמש באינטרנט הסלולרי ובאינטרנט באמצעות הסיבים של החברה. חלקם דיווחו כי לא ניתן להוציא שיחות וכי אין מענה במוקד.

1 צפייה בגלריה
סניף פרטנר
סניף פרטנר
פרטנר
(יאיר שגיא)
לאחר כ-40 דקות מתחילת הדיווחים על התקלה החברה מסרה הודעה ללקוחות לפיה: "קיימים עומסים ברשת הסלולר אשר גורמים להאטה בגלישה לחלק מהלקוחות. אנו פועלים לויסות העומסים והשבת הגלישה התקינה באופן מלא". זאת למרות שהלקוחות לא דיווחו על האטה אלא על זה שלא יכלו לגלוש כלל. לאחר מכן מסרו בחברה: "הגלישה תקינה כעת, ואנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה".
בחודש ינואר האחרון חלה תקלה נרחבת בשירות הטלוויזיה של פרטנר שנמשכה מספר ימים, ובסופה פיצתה החברה את הלקוחות שלה בתכנים חינם שכללו פתיחה של ערוץ האח הגדול, דרמות טורקיות וחבילת ערוצים ברוסית.