תקלה בפרטנר tv: לקוחות החברה דיווחו הבוקר (ד') כי חזרה התקלה שאירעה בשירותי הטלוויזיה של החברה. זאת אחרי שפרטנר טענה אתמול שתוקנה. כעת נראה שהתקלה תוקנה במהלך שעות הבוקר.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הבוקר דיווחו לקוחות כי שוב הופיעה הודעת שגיאה על המסך. הם טענו כי לעיתים השידורים חוזרים אך כי לא ניתן להעביר ערוץ וכן חלק מהלקוחות טענו שההקלטות שלהם נמחקו. בנוסף, לקוחות שבים וטוענים שהפיצוי שניתן - מספר תכנים בחינם - לא הולם את עוגמת הנפש שנגרמה מתקלות של מספר ימים.
5 צפייה בגלריה
התקלה ממשיכה - גם בערוץ שאמור היה להיפתח ללקוחות כחלק מהפיצוי
התקלה ממשיכה - גם בערוץ שאמור היה להיפתח ללקוחות כחלק מהפיצוי
התקלה ממשיכה - גם בערוץ שאמור היה להיפתח ללקוחות כחלק מהפיצוי
לקוחות כתבו ל-ynet: "לא ייאמן! התקלה בפרטנר חזרה הבוקר לאחר שתוקנה אתמול, ושוב לא ניתן לצפות בטלויזיה!!". לקוח אחר טען כי הוא עדיין מתקשה להגיע למענה בשירות הטכני: "התקלה בשידורי הטלויזיה דרך חברת פרטנר - טרם טופלה! בניגוד להצהרתו אתמול של מנכ"ל החברה. אין מענה אנושי בפנייה לשירות הטכני (לאחר המתנה של 98 דקות התייאשנו וניתקנו)".
5 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
בפייסבוק כתבה לקוחה: "בוקר טוב פרטנר, לידיעתכם התקלה לא סודרה ועדיין יש תקיעות והפסקות שידור, במיוחד במעבר בין ערוצים. אולי תגידו ללקוחות שלכם את האמת ומה באמת הולך להיות עם התקלות הללו, זה המעט שאתם יכולים לעשות!!!". לקוח אחר כתב: "בוקר טוב פרטנר... שוב תקלה.. יום אחד בלבד שירותי הטלויזיה שלכם חזרו לעבוד ודי. עכשיו יום רביעי 13/1 שעה 6:00 אין שידורים".
5 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
5 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
בנוסף, לקוחות טענו כי התקלה מתקיימת גם בערוץ האח הגדול, שהובטח שייפתח מהיום בחינם כפיצוי על התקלה. לקוחה אחרת טענה הבוקר כי בערוץ עדיין מופיעה בקשה לתשלום לרכישתו, על אף ההבטחה כי ייפתח.
5 צפייה בגלריה
לקוחה, הבוקר: לא פתחו את כל הערוצים כפי שהבטיחו
לקוחה, הבוקר: לא פתחו את כל הערוצים כפי שהבטיחו
לקוחה, הבוקר: לא פתחו את כל הערוצים כפי שהבטיחו
בחברה טוענים כי במהלך הלילה נערכו עבודות כדי להבטיח שהשירות תקין, וכחלק מכך הורידו את השידור ללקוחות. ההחזרה לקחה יותר זמן מהצפוי.
החברה מסרה מוקדם יותר כי: "בהמשך לפעולות תיקון התקלה בשירות הטלוויזיה, חלק מהלקוחות חווים כעת בעיות בצפייה. אנחנו פועלים כדי להחזיר במהירות את השירות לתקינות מלאה לכלל הלקוחות, וזה צפוי להיפתר בשעות הקרובות. נמשיך לעדכן".

התקלה: מיום חמישי

התקלה החלה ביום חמישי בשבוע שעבר והגיעה לשיאה ביומיים האחרונים. פרטנר הכחישה תחילה שמדובר בתקלה רחבת היקף. על אף שככל הנראה התקלה השפיעה על מאות אלפי לקוחות שלא הצליחו לצפות בטלוויזיה, החברה לא דיווחה בתחילה על תקלה למנויים, אלא רק לאלו מהם שמתקשרים לשירות. כמו כן טענה כי מדובר בבעיית סנכרון מול הממיר, שניתנת לתיקון בקלות: מוציאים את הממיר מהחשמל ומחזירים. רק שמספר הלקוחות המתלוננים הלך וגדל ורובם לא הצליחו לפתור אותה בדרך פשוטה זאת.
במקביל, שירות הלקוחות של החברה קרס. לקוחות העלו לעמוד הפייסבוק של החברה עשרות רבות של צילומי מסך המעידים על המתנות של למעלה משעה על הקו בשירות הטכני. בחברה הכחישו תחילה שהשירות הטכני קרס וטענו שהעומסים נגרמו בגלל הסגר. מאוחר יותר הודתה החברה בקריסת השירות הטכני .
אז הגיבה פרטנר: "בהמשך לפניות לקוחות אנחנו מטפלים בעומסים על המערכת. לא מדובר על השפעה על כלל הלקוחות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".
ומאוחר יותר באותו יום, מסרה פרטנר: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר tv. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינ"ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".

הפיצוי: "ערוץ האח הגדול ודרמות טורקיות"

אתמול הודיעה החברה שתפצה על תקלה הענק בכך שהחל מהיום תאפשר פתיחה למשך חודש ללא עלות של ערוץ האח הגדול, חבילת הדרמות הטורקיות פרימיום וחבילת הערוצים ברוסית. כמו כן לקוחות יוכלו להזמין שלושה סרטים חינם מספריית הסרטים שבתשלום ב-VOD.
לפי החברה מדובר בהטבה בשווי של כ-130 שקל ללקוח, אבל סביר להניח שעבור רוב הלקוחות - רק חלק מהתכנים הללו מהווים הצעה אטרקטיבית. הזמנת התכנים מעודכנת אוטומטית לכלל הלקוחות עד 12 בפברואר כולל. לקוחות שכבר מנויים לחלק או לכל התכנים, לא יחויבו בתקופת ההטבה ולא ישלמו על התכנים.
פורסם לראשונה: 07:43, 13.01.21