הנהלת ניופאן, יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה מהמובילות בישראל, מנהלת משא ומתן לרכישת כ-50% מאתר הקניות לאסט פרייס (Last Price) בכ-40 מיליון שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מניופאן נמסר כי "היקף המכירות השנתי של לאסט פרייס נאמד בכ-180 מיליון שקל. הנהלת לאסט פרייס, בראשות המנכ"ל ליאור חמו, תישאר בתפקידה".
2 צפייה בגלריה
צביקה גיור, מבעלי ניופאן
צביקה גיור, מבעלי ניופאן
צביקה גיור, מבעלי ניופאן
(צילום: יח"צ)
חמו, שהוריו מנהלים חנות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה בחיפה, הקים את לאסט פרייס ב-2002. עם השנים, האתר הפך לאחד מאתרי המסחר הבולטים בתחום מוצרי הצריכה ובפרט בתחום מוצרי החשמל הביתיים, כשהוא מתחרה באתרים כמו עזריאלי.קום, מחסני חשמל, שופרסל אונליין, אייבורי, אייס ואתרים נוספים שמוכרים מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, צעצועים, בישום וריהוט.
ניופאן נוסדה ב-1986 על ידי משפחת גיור והיא מייבאת לארץ בבלעדיות מותגים כמו האייר, קאנון, טושיבה, קיטצ'ן אייד, בוס, טפאל ומג'ימיקס.
לניופאן יש אתר מכר אונליין משלה אך המהלך מסמן את החבירה של משווקים בעולם החשמל, לאתרים חזקים, כפי שקיים חיבור בין יבואנים לרשתות החשמל. כמו כן נראה שמתחילות להיווצר קבוצות חזקות חדשות בענף הקמעונאות שלא מתמקדות בענף אחד. למשל, חברות כמו אלקטרה, שפונות לתחומים מחוץ לליבת העסק שלהן. אלקטרה רכשה את יינות ביתן, חברת סער (יבואנית קולומביה), ועשויה לחבור לסופר-פארם באמצעות אחזקה במועדון הלקוחות לייף סטייל. במקביל שופרסל חברה לפייבוקס כדי להשיק ארנק דיגיטלי ושוקלת לרכוש את רשת קרביץ.
2 צפייה בגלריה
לאסט פרייס לאסטפרייס
לאסט פרייס לאסטפרייס
לאסט פרייס
(צילום מסך מתוך האתר)
צביקה גיור, יו"ר ובעלים ניופאן, מסר: "צוות המנהלים המנוסה של לאסט פרייס בראשותו של המנכ"ל ליאור חמו הפך במהלך השנים את האתר למוביל בתחום האיקומרס בישראל, להערכתי יש לאתר לאסט פרייס פוטנציאל צמיחה משמעותי ואנו נכונים לסייע לו בהמשך הגידול והצמיחה".
ליאור חמו, מייסד, מנכ"ל ובעלים של לאסט פרייס מסר: "נעשו אלינו מספר פניות על ידי גורמים מובילים, בחרנו בניופאן כשותפים לדרך מתוך הכרות אישית ארוכת שנים ושיתוף פעולה עסקי מוצלח בין החברות מתחילת דרכנו. תחום האונליין בצמיחה מטאורית בשנים האחרונות ואנו מתכננים לשלב באתר תחומים נוספים דוגמת תחום הסלולר, ריהוט וצעצועים".