אחרי שתן ביס כבר פועלת בעיר במשך שנה, חברת השליחויות וולט הודיעה היום (חמישי) כי תחל לפעול בעיר הבירה ב-18 באוקטובר, וניתן יהיה להזמין בה משלוחים בלמעלה ממאה מסעדות בעיר. עיריית ירושלים כבר הודיעה על תחילת הפעילות של וולט בעיר כבר בסוף 2020 אך הדבר לא קרה עד עכשיו.
בחודשים האחרונים פעלה וולט לגיוס שליחים שיוכלו לעבוד בעיר, ובחברה טוענים כי פעילות השליחים בעיר תהיה בעיקרה על קטנועים - בשל המבנה ההררי שלה.
1 צפייה בגלריה
שליחי וולט בפעולה
שליחי וולט בפעולה
שליחי וולט
(צילום: יובל חן)
היום פועלים כ-9,000 שליחי וולט ב-23 ערים בישראל לאחר שלאחרונה הרחיבה את שרותי המשלוחים מהמרכז גם לאשדוד, פרדס חנה ויבנה. בתל אביב, שם נמצא עיקר הפעילות של וולט, ריבוי השליחים, שאינה מועסקים באופן ישיר על ידי החברה, כבר מקשה על חיי התושבים בכבישים ובמדרכות.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אזורי הפעילות הראשוניים של וולט, מיד עם ההשקה, יכללו את אזורי התעסוקה המרכזיים בעיר כמו קריית הממשלה בגבעת רם, אזורי ההייטק בהר חוצבים ובמלחה, מרכז העיר ומתחם התחנה.
שכונות המגורים בשלב ההשקה יכללו את הקטמונים, תלפיות מזרח, בית הכרם, קרית היובל, גבעת משואה, רמות, נחלאות, ארנונה, בקעה, תלפיות, המושבה הגרמנית, קטמון הישנה, ניות, רחביה, רסקו, אבו תור, בית צפאפא, שייח ג׳ראח והמושבה האמריקנית. לאחר מספר חודשי הרצה יתרחב השירות לכיוון גילה והר חומה בדרום העיר וצפונה לכיוון הגבעה הצרפתית ורמת אשכול.


בחודש האחרון חוותה החברה מספר תקלות עולמיות באפליקציה, כאשר בפעם אחת הושבתו המשלוחים למשך 4 שעות, ופעם נוספת ליותר משעה. גם במאי השירות הושבת למשך כשעה וחצי בעקבות תקלה עולמית, כך לפי החברה, ובמהלך השנה האחרונה היו מספר פעמים נוספות שבהם הופסק השירות עקב תקלות טכניות שונות.