מוטי בן משה מחזק את עסקי הלנז'רי (הלבשה תחתונה) שלו, ובימים אלה חתם לאחר מו"מ של חודשים על רכישת מלוא הבעלות על אפרודיטה, הרשת הוותיקה והגדולה בישראל להלבשה תחתונה שבבעלות שמואל אבני, תמורת 30 מיליון שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בשוק מעריכים כי בעבור המלאי ישולם סכום דומה. הרשת מפעילה ברחבי הארץ 50 סניפים, רובם בקניונים, והיא משווקת מותגים בינלאומיים בתחום ההלבשה התחתונה עם מחזור מכירות של יותר מ-100 מיליון שקל בשנה.
1 צפייה בגלריה
מוטי בן משה
מוטי בן משה
מוטי בן משה
(צילום: עמית שעל)
אפרודיטה הייתה מהרשתות החלוצות בתחום, והיא מתמחה בחזיות ובבגדי ים של כל הפירמות הידועות. הרכישה בוצעה באמצעות קבוצת נעמן, זרוע הקמעונאות של בן משה שכעת הוסב שמה ל"אקסטרה ריטייל", כחלק מכוונותיו של בן משה להרחיב את עסקי הקמעונאות שלו.
כיום תחת הקבוצה פועלות החברות נעמן - כלי מטבח, ורדינון - טקסטיל לבית, בוניטה דה מס - לנז'רי יוקרתי (שלתוכה מוזגה פעילות קורל, יצרנית לבגדי ים) שנרכשה לפני שנה, רשת הום סטייל - טקסטיל לבית, וחברת צוקר - כלים למטבח מוסדי. סך מחזור המכירות השנתי של הקבוצה מוערך בכ-700 מיליון שקל בשנה. בדוחות דור אלון הפעילות מופיעה תחת סעיף שונות, ללא פירוט. הרשת מפעילה עם הרכישה החדשה 300 חנויות.
דודי כהן, מנכל אקסטרה ריטייל, אמר: "שם הקבוצה שונה כי נעמן גרופ, בתפיסת הצרכן, שייכת לתחום כלי הבית, בעוד אנחנו התרחבנו לתחום הטקסטיל לבית ובשנה האחרונה גם לתחום הלנז'רי. בחודשים האחרונים אנחנו מגדילים את הפעילויות שלנו. הרכישה של אפרודיטה תאפשר לנו לבצע איחוד של פעילויות סינרגטיות עם בוניטה דה מס ולשפר את תנאי הסחר לנוכח היתרון בגודל, אבל נשמור על עצמאות המותגים". לדבריו, "התוכנית של אקסטרה ריטייל היא להרחיב את הפעילות מעבר לטקסטיל, כלי בית והלבשה תחתונה".