דדי החתול ישלוף ציפורניים? לדסק איכות הסביבה של בועות נודע כי תאגיד המיחזור תמיר בחר בכוכבי הנוער גל גברעם ודילן דרור להקליט שיר שיופץ בטיקטוק, כדי לעודד צעירים להפריד אריזות לפח הכתום. לפני הבחירה בשניים, בתאגיד בדקו היטב וביקשו לוודא כי נושא המיחזור קרוב לליבם. לפי הערכות בשוק, גברעם ודרור יקבלו שכר המוערך בכמה עשרות אלפי שקלים, סכום נמוך יחסית לקמפיין, כי מדובר בארגון ובמטרה לתועלת הציבור.
2 צפייה בגלריה
שיק שוק
שיק שוק
גל גברעם
(צילום: אמיר מאירי)
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio

בכירי המשק כבשו את אילת

כ-1,000 בכירי ענף הקמעונאות בישראל ירדו לוועידת הקניונים במלון רויאל ביץ' אילת וקיבלו בתפריט האמנותי את מוקי עם להקת רוקוויל וגם את הפרויקט של רביבו. גיא לרר התהלך בין האויבים שרכש באחרונה, כמה וכמה קמעונאים, ולא נרשמו תקריות מיוחדות. את הוועידה ינעל הראל ויזל, שערך סיור למוזמנים בסניף ג'מבו יוון הראשון בארץ. בין הבאים נראו גם דדי ריזל מארגן הוועידה, רמי לוי, רמי שביט, אוהד סנדלר, יאיר מלכה, שחר תורג'מן ואופיר שריד.
2 צפייה בגלריה
דדי ריזל (מימין), אופיר שריד והראל ויזל
דדי ריזל (מימין), אופיר שריד והראל ויזל
דדי ריזל (מימין), אופיר שריד והראל ויזל
(צילום: איתן ון)

מפרגנים לאגם רודברג

אגם רודברג עוררה התרגשות בבית ליסין כשחזרה לבמת התיאטרון אחרי הפסקה של שנתיים וחצי, בהצגה "סיפור אהבה". אגודת הידידים של התיאטרון ע"ש ברוך איבצ'ר פירגנה לה ערב מיוחד, ומי שגם ביקר מאחורי הקלעים היה מנכ"ל Be אורי וטרמן, שעבד מול רודברג כפרזנטורית של הרשת. נראו בשורות: מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר אגודת הידידים הילה רהב, יו"ר התיאטרון דב תמרי, דנה איבצ'ר, סוניה וצביקה לבנת, ורדה ובעז דותן, אסתי ואלקס הרטמן ועירית שטראוס.

שירות חינמי לבדיקת החזרי מס

שירות חדש לבדיקת החזרי מס בחינם. השירות AllTaxes הושק על ידי אולג'ובס ביחד עם חברת "מרוויחים". בישראל ישנם קרוב למיליון שכירים שאינם מודעים לעובדה כי הם זכאים להחזרי מס, לעיתים של אלפי שקלים. מסקר חדש של מחלקת המחקר באולג'ובס עולה כי 75% מהעובדים בישראל העידו שלא ביצעו החזר מס מעולם. בנוסף, 54% מהם העידו שהם לא מבינים בנושא. רק 20% חושבים שלא מגיע להם החזר כספי.

בקטנה

  • פרויקט "מסע ישראלי אישי", שיזמו קק"ל, משרד הביטחון ויד לבנים, יצא לדרך בהשתתפות מאות משפחות שכולות, שיעסקו באופן בו התעצב מחדש החיבור שלהן לזהות הישראלית בעקבות נפילת מי מיקיריהם. אברהם דובדבני, יו"ר קק"ל: "מדובר בפרויקט שמעמיד במרכז את הזהות הייחודית של חברי משפחת השכול".
  • משה לאון, ראש העיר ירושלים, ומגדלנה קואלה, מנהלת מחלקת דיפלומטיה בשגרירות פולין, יגיעו בחמישי הקרוב לפתיחת התערוכה "לנדוד לעומק" של אביבה בלום, ניצולת שואה בת 90 בבניין שערי צדק ההיסטורי בירושלים.
  • עדי מאייר (39), דור רביעי למשפחת בן עזר, ממייסדי ענף הפרדסנות בישראל, מצטרפת לחברת מטעי בן עזר אותה מנהלות אמה ודודתה, אורנה ושרונה בן עזר. החברה עוסקת במשלוח תיבות פרי הדר ומטעמים כחול-לבן לרחבי העולם.
  • שגריר מרוקו בישראל, עבד אל-רחים ביוד, ביקר בחברת שראל ונפגש עם היו"ר שלמה גרופמן והמנכ"ל אבי בוסקילה. השלושה סיכמו על בחינת אפשרות להקמת מרכז לוגיסטי רפואי במרוקו שיספק תרופות וציוד רפואי לבתי חולים באזור.
  • אסיה וייסברג היא מעצבת בת 38 שזכתה בסוף יולי בתחרות עיצוב מקומית למותג האופנה הספורטיבי האיטלקי ELLESSE – כוכב נולד בקטן, אם תרצו. עכשיו וייסברג טסה מטעם יבואנית המותג, קבוצת בן דרור, ובשיתוף בית הבד ללונדון, כדי להציג במטה העולמי את הלוק הזוכה שלה. בחברה יבחנו אם להעביר אותו לייצור בינלאומי כחלק מהקולקציה העולמית. נעקוב.
  • רולדין מוציאה לדרך תערוכת פופ אפ בשם "פנים רבות לה", בשיתוף עם FOODISH, אגף הקולינריה של אנו – מוזיאון העם היהודי, ובאוצרות של קרן בר-גיל. התערוכה תוצג ב-8-10 בדצמבר ותציע את המבט של האמנות הישראלית העכשווית על הגברת הראשונה של חנוכה – הסופגניה.
  • חברת הקרוזים MSC העניקה אות הצטיינות לאמסלם טורס, על היותה חברת התיירות שהציגה את הגידול המשמעותי ביותר בהיקפי הזמנת קבוצות לשייט.
  • דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, נבחר לאיש השיווק של נובמבר על ידי איגוד השיווק.
  • עמותת איתךְ מַעֲכִּי מסיימת הכשרה ראשונה מסוגה לניהול מו"מ מדיני לנשים.

מינויים

  • חברת הביטוח איילון מינתה לוועדת ההשקעות שלה שני חברים חדשים: רו"ח ראובן שיף ואורי ארדה. בראש הוועדה עומד יונתן דולברג.
  • דותן קבק מונה למנכ"ל תאגיד מ.א.י למיחזור פסולת אלקטרונית.
  • אמיר דינור מונה למנהל הפעילות העסקית של קבוצת Seedbiz, גוף המאגד פתרונות עבור מיזמי חדשנות וטכנולוגיה.
  • אמיר ירוחם מונה למנכ"ל EMPOWER.