יקר יותר לצפות בפרטנר TV: אפליקציית הטלוויזיה של פרטנר התייקרה ב-20 שקל לחודש ללקוחות חדשים. המחיר שלה עלה בכ-41% - מ-49 שקל בחודש ל-69 שקל בחודש. מדובר בשירות ללא ממיר/סטרימר כלול.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
כשפרטנר רק השיקה את השירות שלה, כולל ממיר, הוא תומחר ב-69 שקל לחודש. כשנטפליקס הגיעה לישראל, פרטנר הוסיפה לשירות שלה את אפליקציית נטפליקס בחינם לחצי שנה ואז ייקרה את החבילה ל-139 שקל בחודש, כשהממיר כלול במחיר.
1 צפייה בגלריה
פרטנר טי וי
פרטנר טי וי
פרטנר TV
(צילום: יח"צ)
במאי השנה החליטה לפצל את השירות עם ובלי ממיר ולהוריד את המחיר לאפליקציה בלבד ל-49 שקל לחודש. כעת היא מייקרת את השירות ב-41% ל-69 שקל לחודש, מחיר שבעבר כזכור כלל ממיר. התמחור לאפליקציית פרטנר TV + נטפליקס עומד על 99 שקל.
פרטנר מציעה לקנות ממנה סטרימר ב-290 שקל - אבל אין בכך צורך למי שברשותו טלוויזיה חכמה שניתן להתקין עליה אפליקציית פרטנר.
בעצם הפרדת האפליקציה מהשירות שכולל ממיר, פרטנר הגיבה בכך לכניסתם או השקתם של שירותי הסטרימינג דיסני פלוס, HBO מקס ואולי גם קשת ו-RGE לישראל. היא גם מיתגה את האפליקציה שלה מחדש תחת השם FUTURE TV.
כעת, היא מייקרת את האפליקציה למחיר חודשי גבוה מאפליקציות תוכן אחרות כמו אפל TV (17.90 שקל לחודש), דיסני + (39.90 שקל לחודש) אמזון פריים וידיאו (כ-21 שקל), גבוה מתמחור הביניים של נטפליקס (54.90 שקל) ודומה למחיר חבילת הפרימיום של נטפליקס (69.90 שקל).
היא גם יקרה יותר מסטינג TV כולל ממיר שנמכרת ב-59 שקל לחודש (אך מתייקרת ב-20 שקל לחודש אחרי שנה) ויותר משירות אפליקציית NEXT של HOT שנמכר ב-59-29 שקל לחודש עבור חבילות הבסיס ללא ממיר.
כלומר, פרטנר TV זולה יותר מ-HOT ומ-yes בלבד. גם לסלקום אין אופציה מוזלת נטולת ממיר והמסלולים שהיא מציעה מתחילים ב-99 שקל לחודש.