דיסני+ יוצע בהנחה גם ללקוחות HOT, סלקום tv ופרטנר tv? רשות התחרות הודיעה כי דיסני+ ו-yes משכו אתמול (ב') את בקשתן לאישור סעיפי הבלעדיות בהסכם ביניהן. במסגרת הההסכם, לקוחות yes יכולים לקבל את שירות התוכן בחינם למשך חצי שנה.
מהרשות נמסר כי "החברות הודיעו לממונה על התחרות כי תנאי הבלעדיות בהסכם ביניהן אינם בתוקף וכי הן חוזרות בהן מהבקשה שהגישו לאשרם. דיסני הבהירה בפני הממונה כי היא חופשיה לנהל משא ומתן ולהיכנס לכל הסכם הנוגע להפצת שידורי דיסני פלוס (Disney+) עם מתחרים של yes".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
משמעות הדבר היא שהשירות עשוי להיות מוצע בהנחה או כחבילה גם אצל מתחרותיה של yes. השירות כבר ניתן בהנחה ללקוחות כלל החברות שנרשמו ברישום המוקדם שיזמה דיסני. הם משלמים 26 שקל בחודש במקום 39 שקל בחודש למשך שנה.
ברשות לתחרות אמרו ל-ynet שהיה חשוב לרשות להודיע לציבור על נסיגת החברות מבקשתן לבלעדיות משום שעקב כך ייתכנו מודלים שונים של שיתוף פעולה בין דיסני+ לבין חברות אחרות. "ברגע שאין בלעדיות הכל פתוח".

דיסני+ החל לפעול בארץ בתחילת יוני. מאז חלק מהלקוחות מתלוננים שהאפליקציה בישראל אינה זהה לזו הפועלת בארה"ב ובאירופה (מפעילת האפליקציה בישראל היא חברת הוטסטאר) ולטענתם היא עתירת תקלות.
בנוסף, אין באפליקציה הפועלת בישראל טריילרים, צפייה משותפת ודולבי, לא כל התכנים מתורגמים ולא בכולם אפשר לדלג על הפתיח והיא גם לא תומכת ב-IPv6. הרישום אליה נעשה דרך מספר טלפון ולא דרך מייל וצרכנים מתקשים לצרוך אותה בנסיעות לחו"ל בניגוד לנטפליקס.
יחד עם זאת, ישראלים מקבלים בדיסני+ גם תכני דיסני וגם תכנים שהאמריקנים מקבלים ברכישת אפליקציית התוכן הולו (ומשלמים יותר).
מ-yes נמסר: "אנו פועלים בכפוף להנחיות הרשות ומזכירים כי כמובן, ניתן להמשיך להצטרף לשירות דיסני פלוס דרך yes וליהנות מהטבת הצטרפות".