הג'וב החדש של דנית גרינברג

דנית גרינברג פרצה בריאליטי "האח הגדול", בהמשך ב"גולסטאר" ואז צמחה לאושיית רשת. ל"בועות" נודע כי גרינברג חתמה בימים אלה על חוזה שמעניק לה את משבצת הפרזנטורית של מותג התכשיטים הבינלאומי Pandora בישראל. לפי הערכות בענף, היא תקבל כמה עשרות אלפי דולרים על העונה הראשונה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
2 צפייה בגלריה
דנית גרינברג באיפור של מיקי בוגנים
דנית גרינברג באיפור של מיקי בוגנים
דנית גרינברג באיפור של מיקי בוגנים
(צילום: שי בוזגלו)

אחרי 18 שנה: משרד ראובני פרידן עוזב את ת"א

דסק הפרסום של "בועות" מדווח כי אחרי 18 שנה נפל דבר בפינה המוכרת של ארלוזורוב-נמיר בת"א. משרד הפרסום ראובני פרידן, שכבר הפך לחלק אינטגרלי מהמקום עם השנים, ארז את מיטלטליו ונדד למבנה חדש, מגדל לייף בבני-ברק. הפינה המיותמת מחפשת שוכרים חדשים, אולי כאלה שישרטטו את הפרסומת הבאה של יעל אבקסיס וליאור מילר, כפי שעשה פרידן בניינטיז.
ניב חורש, מנכ"ל ושותף בראובני פרידן, היינו כחולמים? "גדלנו מאוד בשנים האחרונות. אנחנו היום במקום השלישי בארץ בגודל. לא היה שם מספיק מקום. בני-ברק יותר זולה בשכר הדירה, וזה איפשר לנו לשפץ יפה".

מינוי חדש בללין

ארז מלכה מנכ"ל חברת ללין הודיע על מינויו של אורי גורן סמנכ"ל השיווק, למנהל הפעילות הבינלאומית של החברה מסגרת תפקידו יהיה אחראי אורי על הפעילות הבינלאומית הקיימת של החברה (יפן, קנדה, טאיוואן) ועל פיתוח שווקים חדשים לחברה.

אורי גורןאורי גורןצילום: גלית סבג

אתר דרושים חדש לתעשיית ההיי-טק

קבוצת AllJobs, תחת היו"ר הרצל עוזר, שאתר ynet מחזיק 70% ממנה, הודיעה על השקת Techit.co.il – אתר דרושים חדש לתחום מקצועות ההיי-טק, הקבוצה חתמה על הסכם שיתוף פעולה ייחודי עם עמותת בוגרי 8200 - ותאפשר למעסיקים גישה ישירה לבוגרים דרך האתר.
2 צפייה בגלריה
אולג'ובס
אולג'ובס
מתוך הפרסומת לאתר החדש
השקת האתר תלווה בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל נרחב והוא יצטרף לקבוצת האתרים שהקבוצה רכשה או השיקה בשנתיים האחרונות, בהם סחבק – אתר הדרושים לצעירים, XPlace – אתר הפרילנסרים ו-Jobik – אתר דרושים ייעודי למגזר החרדי.

הפילהרמונית זוכה באות הוקרה

הדסק הקלאסי של "בועות" מדווח כי התזמורת הפילהרמונית זכתה באות הוקרה מיוחד ע"ש נעמי שמר מטעם המרכז העולמי של ארגון בני ברית, על טיפוח הקשר בין ישראל לתפוצות באמצעות האמנות. מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית, יאיר משיח, יקבל היום את האות.

אליפות אירופה בכדורעף אצל מנכ"ל כפר המכביה

דסק הספורט שלנו מדווח כי דרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה, יארח במלון שש נבחרות במסגרת אליפות אירופה בכדורעף: טורקיה, רומניה, פורטוגל, יוון, אלבניה וישראל. כמה זה בחדרים? 160. לשבועיים.

"האם ננצח במלחמה הבאה?"

יוסי יהושוע, הפרשן הצבאי של "ידיעות אחרונות", הרצה ביום ראשון בפני דירקטוריון בנק הפועלים, הציג את האיומים וההזדמנויות הניצבים בפני ישראל ועסק בסוגיה האם צה"ל הוא עדיין צבא העם.

מחמם את הלב

תוך חודש "אופטיקה הלפרין" אספה מהציבור עשרות אלפי זוגות משקפיים שאינם בשימוש ותרמה אותם לנזקקים. ברשת האופטיקה המובילה קראו לציבור הרחב לבוא להחזיר את המשקפיים הישנים שלהם (לא חשוב הרשת או המותג) והציעה למי שיעשו זאת מסגרת חדשה בחינם. חודש לתוך המבצע והתוצאות מרשימות, עשרות אלפי משקפיים נתרמו לעמותה המסייעת לנזקקים. המבצע יימשך עד סוף החודש וברשת מאמינים שיכפילו את המספרים.

סיום המחזור הראשון ללימודי סייבר של עמותת נירים

על גג חברת הטכנולוגיה פורטר בת"א יתקיים מחר טקס סיום המחזור הראשון ללימודי סייבר ותקשוב של חניכי עמותת נירים, המסייעת לנוער בסיכון לקבל הזדמנויות שוות. במוזמנים: בכירי חברות התוכנה, בהן צ'ק פוינט ופאפאיה גלובל. עודד אונגר, בכיר בפורטר, סיפר: "היוזמה להעניק נקודת פתיחה שווה לבני נוער עם הזדמנות לא שווה היא מהברוכות שיש, ולכבוד לנו לקחת חלק".

מנהל חדש לחדר המיון במרכז הרפואי שמיר

מנהל חדש לחדר המיון במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא): ד"ר גל פחיס (42) - הצעיר ביותר שנבחר לתפקיד בישראל. ד"ר פחיס נשוי לאיילת, אחות טיפול נמרץ פגים ומיילדת, ואב לשניים. הוא מומחה ברפואה דחופה ובוגר הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית. את דרכו המקצועית החל כפרמדיק ביחידה מיוחדת בצה"ל, ואת התמחותו עבר בשערי צדק בירושלים. לאחר מכן מונה למנהל אגף שוכבים וחדרי הלם באיכילוב, ובשלוש השנים האחרונות מוביל תחומים רבים במחלקה לרפואה דחופה. ד"ר פחיס, ששימש כמ"מ של ד"ר דניאל טרוצקי, הודה לד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר, והוסיף: "המחלקה דוגלת במתן שירותי רפואה דחופה תוך מצוינות קלינית, שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים, מענה אנושי רגיש ועבודת צוות".

פרסים לשמן הזית של יד מרדכי

לא רק נבחרת הנוער: שמן הזית של יד מרדכי זכה במספר פרסים ומדליות בתחרות הבינלאומית TERRAOLIVO. המנכ"ל ניצן ישראלי הגיע לקטוף.

בקטנה

שף צ'ארלי פרידה נענה ליו"ר עמותת "אור למשפחות" עירית אורן גונדרס והגיע לרשת אורט דן גורמה, כדי להעביר סדנת בישול להורים ששכלו את ילדיהם בשירות הצבאי. (חבצלת דמארי)
הגר אלמביק וגדי פדלון, מבעלי אלמביקה, אירחו עשרות קניינים ביותר מאלף חנויות ב-14 מדינות לקראת הקולקציות של הקיץ הבא.
ראש עיריית כפר יונה שושי כחלון כידור אירחה את יו"ר ובעלי ויסוצקי שלום זיידלר בטקס חנוכת חמשת הרחובות הראשונים בפארק התעשיות כפר יונה בבית ליד. הרחובות ייקראו על שמן של חמש נשים פורצות דרך בתחום התעשייה: אמו, אידה-יהודית זיידלר; יהודית רכטר, רות דיין, לאה גוטליב ודבורה פישר.
עובדי תגבור חגגו את הקיץ בחוף בורה בבת-ים והופתעו על ידי המנכ"לית אורית בנבנישתי, שעשתה וולקאם למופע של משה פרץ.
הנהלת טיב טעם, בראשה המנכ"ל חגי שלום, אירחה את עמותת שלווה והעניקה לה תרומה על סך 110,735 שקל, לטובת טיפול באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה. (חבצלת דמארי)
מחנה הקיץ של עמותת גדולים מהחיים התקיים השבוע בקיבוץ נחשולים, בהשתתפות מאות ילדים חולי סרטן ואחיהם.
מירב בורמד קיבלה את תקציב יחסי הציבור של חברת הסלטים משני.
רשת טבע נאות בחרה במשפיעניות הרשת, האחיות עמית ורעות זאנטקרן, להוביל קמפיין.

מינויים

ירון יהודה מונה לסמנכ"ל החטיבה העסקית והליסינג בחברת באדג'ט.
ענת יריב מונתה למנהלת אגף הפיתוח בחטיבה הטכנולוגית של בנק הפועלים.
פריאל גוויל מונתה לסגנית מנהלת מרכז ההזמנות של רשת מלונות אסטרל.
אביעד בוסי מונה למנכ"ל נובולוג.
פורסם לראשונה: 10:53, 04.07.23