דסק המוזיקה של בועות מדווח כי מנו גבע, האיש והסטטיסטיקות, המכונים והחדשות, מקים הרכב שייצא לדרך בקרוב, כשהוא יתפקד כגיטריסט וכזמר. גבע מנגן על גיטרה מגיל 13 ואחרי השירות הצבאי, בשנות ה-70, אפילו ניגן בלהקת ברקת יחד עם אחד בשם בנג'ו קמחי, שלימים הקים את להקת בנזין עם יהודה פוליקר. הזמרת תהיה עורכת הדין ברוריה לקנר, מעורכות הדין הבכירות בישראל המכהנת גם כיו"ר פורום המשפטניות בשדולת הנשים (בוגרת להקת פיקוד צפון). בהרכב גם יהודה הגר (קלידים), בוגר להקה צבאית, שניהל אמנים ואיש העסקים רני גלוגאו (אקורדיאון).
מנו, תתחדש. "תודה. זה הרכב לנשמה, אנחנו נפגשים לעשות עיבודים חדשים לשירים מוכרים ולעשות את זה מקצועי ככל האפשר, עם הרמוניה של קולות. כולנו מוזיקאים. בשלב הזה אנחנו עוד לא מדברים על הופעות וגם אם נופיע, זה לא יהיה תמורת תשלום אלא בהתנדבות בלבד".

4 צפייה בגלריה
ברוריה לקנר
ברוריה לקנר
ברוריה לקנר
(צילום: יח"צ)

חנות ראשונה למותג האופנה האיטלקי הספורטיבי Ellesse

כפי שקראתם פה ממש לא מזמן, מותג האופנה האיטלקי הספורטיבי Ellesse עלה לישראל ופתח חנות דגל ראשונה, בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב. את המותג מביאה לישראל קבוצת בן-דרור שטרחה והכינה אירוע שמשך את מיטב מתאמני ארצנו, בהם אנחל בונני, עומר דרור, אור מיכאלי ואבישג נגר.
4 צפייה בגלריה
תערוכה קלוד מונה
תערוכה קלוד מונה
אנחל בונני
(צילום: אמיר מאירי )

שוב על הקו לסיאול

עופר בלוך, מנכ"ל קבוצת ממן ונחמה רונן, יו"ר הקבוצה, הגיעו עד לגייט של טיסת קוריאן אייר, שאותה מייצגת ממן אוויאישן, כדי לברך באופן אישי את הנוסעים הראשונים שעלו על הטיסה הישירה לסיאול. בגלל מגפת הקורונה הופסקה הטיסה למשך כשנתיים וחצי וחזרה בימים אלה. לפי דברי בלוך, הוא מצפה ל-60 אלף נוסעים בקו עוד השנה.

דובי אמיתי נבחר שוב ליו"ר נשיאות המגזר העסקי

אמיתי, שמשמש גם כנשיא התאחדות האיכרים בישראל, נבחר ברוב קולות פה אחד לכהונה שנייה כיו"ר נשיאות המגזר העסקי. זהו ארגון הגג של 12 ענפים במשק, חברים בו התאחדות האיכרים, התאחדות המלונות, התאחדות הקבלנים, התאחדות בעלי המלאכה, איגוד הבנקים, איגוד חברות הביטוח, איגוד בתי ההשקעות, ארגון משאבי האנוש והסיעוד, להב, לשכת העצמאים, התאחדות תעשיית היהלומים ואיגוד בתי הקולנוע.
אמיתי מסר: "שנת 2022 הביאה את כלכלת ישראל לצומת קריטי, כשכל פניה לא נכונה שתתבצע על ידי ממשלת ישראל תוביל אותנו למיתון אשר יורגש היטב בשנת 2023. על מנת להוביל את המשק לצמיחה על כל אחד מהצדדים המרכיבים את צלעות המשולש - הממשלה, ההסתדרות ונשיאות המגזר העסקי, לקדם את עסקת החבילה ולתרום לכך את חלקו. אני קורא לממשלה החדשה לגלות אחריות, ולגבש תוכנית עם כלים ברורים למען כלל המשק. אנחנו, בנשיאות המגזר העסקי, נמשיך לעבוד יחד עם הממשלה וההסתדרות על מנת להתמודד עם האתגרים שעל הפרק".
4 צפייה בגלריה
יו"ר התאחדות האיכרים, דובי אמיתי
יו"ר התאחדות האיכרים, דובי אמיתי
יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי
(צילום: יח"צ)

בקטנה

  • שרת הכלכלה אורנה ברביבאי ומנהל הרשות להשקעות הון שלמה אטיאס ביקרו במפעל פניציה בירוחם ונפגשו עם המנכ"ל מישל בן-סימון. המשרד אישר לאחרונה תוכנית השקעות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים למפעל.
  • ילדי עמותת Make-A-Wish הגיעו לדיזנגוף סנטר בתל אביב להדלקת נר שמיני של חנוכה עם לגו סטור ישראל, על גבי חנוכיית ענק מלגו. היו: ערן תור בעלי לגו סטור ישראל, דניס ואבי בר־אהרון מייסדי עמותת Make-A-Wish ודביר בנדק יו"ר העמותה.
  • זוכרים את סגן אודי אלגרבלי. מנכ"ל קבוצת התרופות רקח, מרדכי אלגרבלי, אירח 2,000 בני נוער בבנייני האומה בירושלים במסגרת פעילות עמותת "בנתיבי אודי", לשיחה על ציונות בימינו. העמותה הוקמה אחרי נפילת בנו, סגן אודי אלגרבלי ז"ל, בקרבות בלבנון.
  • בבית איזי שפירא ברעננה יצאה לדרך תערוכה מיוחדת שבה השתתפו ילדים המתמודדים עם מוגבלויות בחיבור עם אמנים מרחבי הארץ. הגיעו: רעיית ראש הממשלה ליהיא לפיד, נעמי סטוצ'ינר, ממקימי איזי שפירא וכלת פרס ישראל, מנכ"ל איזי שפירא עמיר לרנר וראש עיריית רעננה חיים ברוידא.
  • מבנה נדל"ן והחברה הכלכלית חיפה, אירחו עשרות בכירים מארגוני בריאות וביוטכנולוגיה מהעולם, בפארק המדע וההייטק בעיר, לרגל אירועי שבוע HealthIL לקידום בריאות דיגיטלית.
  • הישג ליקבי כרמל, שזכו במדליית "זהב כפול" על יין הדגל Limited Edition 2019, בתחרות היין TERRAVINO לשנת 2022.
  • מכשיר פט-סיטי לאבחון גידולים סרטניים נחנך במרכז הרפואי העמק בעפולה, במסגרת הקמת "בית שולמית" של קרן משפחת כצמן ושירותי בריאות כללית.
  • אם אתם במקרה בתל אביב ביום ראשון, דעו שהקרן הפילהרמונית הישראלית תערוך את אירוע הגאלה השנתי שלה. עלמה זק ורועי בר-נתן, השותפים ל"ארץ נהדרת", נבחרו להנחות את הערב. במוזיקלי: אסתר רדא ומאיה בלזיצמן על הבמה, עם נגנים מהתזמורת. מארחים: מאיה ואהרן פרנקל, בהילטון.
  • חברי הנהלת אסותא, היו"ר שוקי שמר, המנכ"ל גידי לשץ והמנהלת הדר מרום, השתתפו במפגש מרגש במחלקה ההמטואונקולוגית, בראשותו של פרופ' עופר שפילברג, שאירחה מחלימים מסרטן שהקימו 8 משפחות. היו לא מעט דמעות, של אושר.
  • אבי מאור, מנכ"ל קבוצת הנדל"ן MORE, הוביל הדלקת נרות חגיגית עם כ-1,000 משפחות דיירים בסינמה סיטי.
  • בכירי טיב טעם בראשות חגי שלום חגגו פתיחת סניף במתחם גולף-כיתן בתל אביב.
  • עמותת "הכל מהלב" של הרב מאיר בלוך חילקה לילדים בבתי חולים תווי קנייה לצד מתנות אחרות.
  • יבואנית הרכב סמלת השיקה את מותג היוקרה WEY במסעדת היבה בתל אביב של השף יוסי שטרית.
  • סיילפורס ישראל תערוך ב-4 בינואר במשרדיה בתל אביב פאנל נשי בהשתתפות מנהלות ונשות עסקים מובילות.

מינויים

דירקטוריון חברת נמל אשדוד אישר את מינויו של עמוס ברכה לסמנכ"ל לוגיסטיקה והנדסה.
יפעת אשכנזי-קוטובסקי מונתה למנהלת משאבי אנוש בחברת MedOne.
עו"ד ירון לופו מונה למנהל קשרי משקיעים פיתוח עסקי של FUNDIT - פלטפורמה דיגיטלית להשקעות אלטרנטיביות.
קבוצת תדמיר מודיעה על מינויו של שחר אורן למנכ"ל תדמיר קמעונאות.
מינוי חדש ב-BUYME: מיכל אולניק, בעברה בכירה במיקרוסופט ישראל וחברות הייטק, מונתה לסמנכ"לית B2B.