אחרי עלייה של 5% במחיר חיתולי פמפרס שמופצים על ידי דפלומט, ודרישה לעלייה בשיעור של כ-7% במחיר של חתולי האגיס של קימבלרי קלרק, הודיעה היום בייביסיטר - יצרנית חיתולי הלואו קוסט המקומית כי היא מעלה את המחיר בשיעור של 9% החל מ-15 בינואר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
בייביסיטר תופסת נתח שוק של 9% בלבד משוק החיתולים הישראלי, אחריה פמפרס עם 20% והאגיס עם 65%. מותג בייביסיטר נמכר בשופרסל והמפעל ממשיך גם לייצר לרשת מותג פרטי, שמחירו לא יעלה בחצי השנה הקרובה במסגרת תוכנית "הורדנו נעלנו". מחיר הבייביסיטר יעלה אבל הרשת עוד לא החליטה כמה.
1 צפייה בגלריה
בייביסיטר
בייביסיטר
בייביסיטר
(צילום: יריב כץ)

החברה שהוקמה על ידי היזמית עינב אדיס ברר ייצרה חיתולים תחת מותג פרטי לרשתות זרות וגם לשופרסל, מיזם שהופסק לאחר שלא הצליח. מפעל החברה פועל בקיבוץ עמיר ליד קרית שמונה, שבעבר הרחוק ייצר את חיתולי טפנוקים שלא הצליחו להתחרות מול המותגים הזרים.
עכשיו נמסר מהחברה כי במהלך השנתיים האחרונות, כמו חברות רבות בארץ, חוותה החברה התייקרות משמעותית בעלויות חומרי הגלם, השינוע והתקורות, וכחלק ממחויבותה לצרכנים עשתה כל שביכולתה לספוג לאורך כל התקופה באמצעות מהלכי התיעלות משמעותיים והן באמצעות ספיגה של התייקרויות. עם זאת, לאור ההתייקרות המצטברת המשמעותית לא נותרה בידה ברירה ועל מנת לשמר את פעילותה ואיכות המוצרים היא נאלצת לעדכן את את המחירים.