האגיס יתייקרו בשופרסל: הרשת אישרה לחברה לייקר ב-4.5% שני מוצרים - האגיס פרידום דריי והאגיס אקסטרה קר בכל המידות. כלומר הם יימכרו לצרכן לפי ההערכות במקום ב-52.9-33 שקל ב-55.5-35 שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
קימברלי קלארק הודיעה כבר בקיץ על עליות מחירים במגבוני וחיתולי האגיס וטיטולים ובמוצרי טישו ונייר טואלט קלינקס, לילי ומולט שמורת טבע. ההתייקרויות מבחינתה נכנסו לתוקף בספטמבר, אך שופרסל סירבה עד כה לייקר את המוצרים.
1 צפייה בגלריה
חיתולי האגיס
חיתולי האגיס
יעלו יותר. חיתולי האגיס
(צילום: מירב קריסטל)

למרות זאת, קימברלי קלארק המשיכה לספק את המוצרים לשופרסל במחיר הקודם, זאת בניגוד לטרה ויוניליוור שהפסיקו לספק מוצריהן לרשת אחרי שסירבה לייקר מוצרים כבקשתן.
אחרי שיצאה במהלך הוזלת 300 פריטים בשופרסל דיל ואונליין ו-100 בשופרסל שלי, שופרסל החליטה לאשר כעת עליית מחיר של 4.5% במקום התייקרות של 7% כפי שביקשו בקימברלי קלארק במותג זה.
מדובר בחיתולים שחלקם נמכרים כעת במבצע 3 ב-110 שקל ברשת ומומלץ לקנותם אך ורק במבצעים, אם כי ייתכן שמעתה המבצעים יהפכו לאטרקטיביים פחות ברשת.
במקביל, שופרסל הוזילה את חיתולי המותג הפרטי שלה מ-29.9 ל-25 שקל. היא גם הוזילה חלק ממוצרי קימברלי קלארק כמו טישו לילי צבעוני מ-14.9 שקל ל-12.9 שקל. כמו כן רמי לוי, אושר עד, ויקטורי ויוחננוף יישרו קו עם שופרסל והוזילו את 300 המוצרים שהיא הוזילה לאחרונה.