מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות מוצרים חדש, יבחן בכל פעם מוצר אחר וייתן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: מייבש שיער דגם 631 של חברת קאררה (CARRERA). מחיר: 699 שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
מייבש שיער קאררה
מייבש שיער קאררה
מייבש השיער 631 של קאררה
(צילום: חול1)
יש מוצרים שאנחנו רגילים לראות עם תג מחיר נמוך מאוד, למשל קומקום חשמלי או מצנם, שנכנסים תחת הקטגוריה "אפילו לרווק סטודנט יש אחד בבית". מייבש שיער בהחלט נכנס תחת הקטגוריה הזו. גם אם אתם לא באמת מתכוונים להשתמש בו, יהיה לכם אחד כזה, כי למה לא? כולה 99 שקל, שיהיה. באים קאררה ואומרים - לא. יש מייבשי שיער יקרים יותר. אז בדקנו אם הם גם טובים יותר.
מייבש השיער 631 של קאררה מגיע עם מנוע AC ו-2,400 וואט, החזק פי ארבעה ממנוע DC. זה אומר מנוע מהיר יותר, חזק יותר ולכן גם מייבש הרבה יותר מהר. לפי החברה מדובר במהירות של 190 קמ"ש. לא יכולנו לבדוק בדיוק, אבל העסק בהחלט מייבש את השיער מאוד מהר ונותן לו את הנפח שמתקבל מייבוש בפן. החברה אוהבת לומר שרשמית הוריקן מתחיל ב-118 קמ"ש, כך שהשיער מתייבש במהירות גבוהה מהוריקן. מה אומר, זה רעיון מגניב. גם בת הזוג, ששיערה הארוך יותר מתאים יותר למייבש שיער, נהנתה לייבש את השיער שלה ואף ציינה שאכן הוא מייבש ממש מהר.

מייבש ומעצב

למכשיר שתי מהירויות ושלוש דרגות חום, כך שמתאפשר משחק עם כמה חום וכמה מהירות רוצים. יש גם אפשרות להוצאת אוויר קר, אבל גם הפן ב-100 שקל שלנו עושה את זה. מצד שני, פה הקור לא מגיע בלחיצת כפתור, אלא יש כפתור שכל עוד אתה מחזיק אותו הוא נותן אוויר קר. כך שאפשר לעבור מאוויר חם לקר שוב ושוב, מה שלוקח את עיצוב השיער עוד רמה קדימה.
עוד אלמנט המסייע לעיצוב הוא כפתור יינון האוויר שבלחיצה עליו משחרר יונים שמפחיתים את החשמל הסטטי. נשמע מאוד מגניב, אם כי בבדיקה שלנו לא ממש חשנו הבדל.
בדרך החוצה זרם האוויר עובר דרך שמני ארגן וקרטין שממש עשו את השיער שלי מבריק עם ניחוח נעים.
מייבש השיער מגיע עם פתח צר במיוחד, מה שמאפשר לאוויר להגיע בכח לנקודות ספציפיות, כך ששוב, עיצוב שיער יחד עם הפן יעיל יותר. בת הזוג נהנתה לסובב את השיער על מברשת תוך כדי הייבוש הנקודתי, ויצרה מין תלתלים מגניבים. הפתח מכוסה בציפוי קראמי שנועד למנוע כתמי חום בשיער, לא היו לנו אז כנראה שהוא אכן עושה זאת.
האחיזה שלו נוחה וארגונומית. בביקורות אונליין יש שאומרים שידית הגומי נשחקת לאורך זמן, בשבוע שאנחנו ניסינו זה לא קרה. לנו קצת הפריע מיקום הכפתורים ממש במרכז מקדימה, דבר שמעט פוגע באחיזה הנוחה.
נקודה משמעותית מבחינתנו היא אורך הכבל - שלושה מטרים. כמו אנשים רבים גם לנו אין נקודת חשמל במקלחת, אך אורך הכבל אפשר לנו לחברו לנקודת החשמל החיצונית ולייבש במקלחת. מעבר לכך האורך מאפשר תנועה נוחה יותר ולא הוצאה מהחשמל, הזזה לצד השני, חיבור מחדש, כמו שקרה לא פעם עם הפן הרגיל שלנו.
בשורה התחתונה: למי שרק צריך לייבש שיער או קצת לנפח אין באמת סיבה לפן היוקרתי הזה, אבל ההתלהבות של בת הזוג הוכיחה שמי שאוהב סטיילינג ייהנה מאוד מהמוצר וייתכן ששווה לו לשים את הסכום.
הערה: המכשיר נבדק במשך כשבוע ועשויים להיות היבטים נוספים שלא עלו בבדיקה, בדגש על תקלות בשימוש לאורך זמן ועמידות המכשיר. בנוסף, הבדיקה נעשתה בדגש על המכשיר הסצפיפי וייתכנו אופציות זולות וטובות יותר בשוק בארץ או באתרים מחו"ל, אותן לא בחנו.