2 צפייה בגלריה
מתחם השוק בנתניה
מתחם השוק בנתניה
מתחם השוק בנתניה
(צילום: סימפלקס)
מתיחת פנים לשוק העירוני בנתניה: לממון ול-ynet נודע כי קבוצת איציק תשובה ביצעה לאחרונה עסקה ראשונה במתחם השוק, במסגרתה רכשה מבעלים פרטיים מגרש בשטח של כשני דונם בסכום של 14.5 מיליון שקל לצורך הקמת מגדל בן כ-30 קומות, שישלב מסחר, משרדים ומגורים. תשובה הוא אחיינו של יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק ואלעד השקעות.
מדובר במתחם בפינת הרחובות שהם ויהלום, שבו מצויה כיום כיכר מסחרית עם רחבה פתוחה וקומת מסחר, המהווה חלק מהשוק הוותיק. המגדל צפוי לכלול עירוב שימושים: חניון תת קרקעי, שתי קומות מסחר, 10,000 מ"ר למשרדים ו-6,500 מ"ר ל-52 דירות למגורים בקומות העליונות. בשלב זה מנהלת הקבוצה מו"מ עם ועדות התכנון בעיר לתוספת של יחידות מלונאיות במגדל.
במקביל מנהלת הקבוצה מו"מ לרכישת שאר מתחם השוק, המשתרע על פני שטח של כ-15 דונם, במטרה להפוך אותו למתחם בילוי פתוח שיכלול בתי קפה, מסעדות, ברים ושוק קולינרי. אדריכל הפרויקט הוא חיימי שניידר ועו"ד ויקטור חביב מלווה את העסקה.
2 צפייה בגלריה
איציק תשובה
איציק תשובה
איציק תשובה
(צילום: artamir)
קבוצת איציק תשובה פועלת בעיקר בנתניה ומקימה בימים אלה שלושה מגדלי מסחר ומשרדים במרכז העיר ובאזור התעשייה פולג. לדברי הבעלים איציק תשובה, "כמי שגדל בנתניה ומכיר את השוק מאז שהייתי ילד, אני מתרגש שהפרויקט יוצא לדרך. הסבים שלי עבדו כרוכלים בשוק, בשבילי זו סגירת מעגל. מדובר בעסקה ראשונה שאנו חותמים במתחם השוק. בכוונתנו לחדש את המתחם כולו, ששטחו כ-15 דונם".