עו"ד ענבל דוד מונתה למנכ"לית בפועל של חברת דירה להשכיר. כך הודיעה היום (ד') החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה לטווח ארוך, בהמשך להחלטת הדירקטוריון ולהמלצת רשות החברות הממשלתיות. זאת לאחר שבימים האחרונים אישרה הוועדה לבדיקת מינויים, בראשות השופטת (בדימוס) בלהה גילאור, את המינוי. דוד תחליף את יאיר טל, שפרש מתפקידו בתחילת החודש לטובת המגזר העסקי.
דוד שימשה ב-5.5 השנים האחרונות כסמנכ"לית החברה, יועצת משפטית ומנהלת משאבי אנוש, הקימה והובילה את התחום המשפטי בחברה ונמנית על שכבת המנהלים שייסדה וביססה את פעילותה. קודם להצטרפותה לדירה להשכיר, כיהנה כסמנכ"לית, יועצת משפטית ומנהלת משאבי אנוש בחברת דניה מקבוצת אפריקה ישראל להשקעות.
1 צפייה בגלריה
ענבל דוד מנכ"לית חברת דירה להשכיר
ענבל דוד מנכ"לית חברת דירה להשכיר
ענבל דוד מנכ"לית חברת דירה להשכיר
(צילום: רמי חכם)
חברת דירה להשכיר הוקמה בשעתו על ידי שר האוצר דאז, יאיר לפיד, במטרה לקדם את תחום הדיור להשכרה ארוכת טווח. מנכ"ל החברה מייסודה היה עוזי לוי, שגם הקים את החברה בפועל ושימש לפני כן כמשנה למנכ"לית חברת הבנייה נכסים ובנין. בדצמבר 2018 הודיע על התפטרותו ואת מקומו תפס טל, אשר שימש עד אז כסמכ"ל הכספים של החברה. בנובמבר 2020 הודיע טל ליו"ר החברה, אודי אדמתי, על פרישתו והוקמה ועדה לאיתור מנכ"ל חדש.
דוד מסרה: "אני מודה לדירקטוריון החברה, בראשות אהוד אדמתי, על האמון בי ועל מינויי למנכ"ל החברה בפועל. יחד עם שותפיי לדרך אמשיך בקידום וביסוס שוק השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל, המהווה בשורה של ממש למשקי הבית. מודל דירה להשכיר מציע אלטרנטיבה איכותית לדירה בבעלות, ומבטיח לשוכרים יציבות וודאות לאורך זמן, לצד גמישות מירבית. אני מאמינה ביכולתה של החברה, על עובדיה ומנהליה המוכשרים, להמשיך ולשמש כגורם מחולל שוק בתחום השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל וביצירת היצע פתרונות דיור מגוונים בישראל".