שלמה רודב, יו"ר בזק הפורש, ימונה ליו"ר רשת יינות ביתן, רשת המזון השניה בגודלה בארץ, עם מחזור של שלושה וחצי מיליארד שקל. כך נודע לכלכליסט. מקורבים לרודב אומרים כי הוא רואה אתגר בהבראה ושיפור רשת המזון השנייה בגודלה בארץ.
רודב, שנחשב לאחד המנהלים המוכשרים במשק, עזב את בזק אחרי שנתיים בלבד. הקשר שלו לתחום המזון מתבטא בכך ששימש בעבר כיו"ר תנובה, וגם מעצם היותו מבעלי השליטה בחברת קירור ואספקה יחד עם שותפו רוני גת, שבבעלותה יפאורה ותפוגן.
2 צפייה בגלריה
שלמה רודב, יו"ר בזק
שלמה רודב, יו"ר בזק
שלמה רודב, יו"ר בזק הפורש
(צילום: אלדד רפאלי)
מינויו לתפקיד יו"ר רשת המזון הוא חלק מתהליך הבראתה של יינות ביתן, תהליך שבמסגרתו בוצע מהפך ניהולי ברשת שהייתה מאז היווסדה בניהולה של משפחת ביתן - נחום ביתן, המייסד שניהל את החברה ויוסי ביתן, בנו ששימש כמשנה למנכ"ל.
לפני פחות משנה נחום פרש מהניהול השוטף ובמקומו מונה המנכ"ל המקצועי מיכאל לובושיץ. לאחרונה פרש גם הבן יוסי ומונה למנכ"ל חברת הנכסים של משפחת ביתן.
2 צפייה בגלריה
 יינות ביתן
 יינות ביתן
יינות ביתן
( צילום: יח"צ)
כזכור, רשת קלירמרקט הייתה אמורה להיכנס כשותפה ולהזרים הון בסך 500 מיליון שקל לרשת שסבלה ממצוקת תזרים. העסקה לא יצאה לפועל, וזאת משום שבעלי הרשת מאמינים כי ביכולתם לבצע את המהפך בעצמם. לפני מספר חודשים קיבלה הרשת מסגרת אשראי מורחבת מבנק הפועלים בסך 180 מיליון שקל, כאשר התנאי לקיומה הוא ביצוע תכנית הבראה שמיושמת בימים אלה. אם תצלח תכנית ההבראה - התכנית היא להנפיק את הרשת בעתיד.