המשבר המאפיין מאות מועדוני כושר מגיע לבית המשפט. 34 עובדים ברשת פיור סטודיו ביקשו היום (א') מבית המשפט המחוזי בתל אביב להורות על פירוקה. כך נודע ל-ynet.
במסגרת הבקשה טוענים העובדים באמצעות עו"ד שי אדרי ממשרד הלפגוט אדרי ושות', כי החברה הפסיקה את פעילותה לאחר שלא שבה ופתחה את סניפי מועדוני הכושר שנסגרו עקב מגפת הקורונה, ובלי שלטענתם שילמה את שכר חלק העובדים לחודש מרץ 2020 וכן לא שילמה את זכויותיהם הסוציאליות לרבות פיצויי פיטורין. העובדים למעשה מבקשים להיפרע מחובות החברה כלפיהם באמצעות המוסד לביטוח לאומי.
1 צפייה בגלריה
אתר רשת פיור סטודיו
אתר רשת פיור סטודיו
אתר רשת פיור סטודיו
(צילום מסך מהאתר)
חברת פיור סטודיו הוקמה על פי בקשת העובדים בשנת 2005 ומוחזקת בבעלות גרי לוי. הרשת הפעילה שני מועדוני כושר ידועים לריקוד, מחול פילאטיס ויוגה בתל אביב. לטענת העובדים המבקשים, בשיאה העסיקה החברה כ-100 עובדים במשרדיה ובמכוני הכושר. במסגרת הבקשה נטען כי ב-16 במרץ הודיעה החברה לעובדיה על סגירת מועדוני הכושר בשל התפרצות מגפת הקורונה, וזאת עד להודעה חדשה. "ואולם, עד מועד הגשת בקשה זו החברה לא חזרה לפעילות ושני מועדוני הכושר נותרו סגורים". לא ניתן להשיג את תגובת גרי לוי.
לאחרונה פורסם ב-ynet כי למעלה מחודש לאחר שנפתחו מכוני הכושר, כ-200 מועדונים לא פתחו או שהם צפויים להיסגר בחודשים הקרובים. ערב הקורונה פעלו בישראל כ-1,700 מכוני כושר, רבים מהם נפתחו בשנים האחרונות. הענף גלגל 4.7 מיליארד שקל בשנה ואיבד מאז המשבר מיליארד שקל הכנסות.
מהבעלים של הרשת, גרי לוי, נמסר כי "נאלצנו לסגור לאחר שמכוני הכושר נכנסו להפסד של 600 אלף שקל. נשתף פעולה עם בית המשפט".