האם תעשו מינוי חודשי לחיתולים? באתר ucare למוצרי תינוקות ופארם החלו למכור מינוי חודשי לחיתולים ב-163-152 שקל, לתקופה של 3, 6 או 12 חודשים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
במסגרת המינוי, החברה מספקת למנויים חיתולי האגיס אקסטרה קר, ב-152 שקל לחודש לשנה, ב-160 שקל לחודש לחצי שנה וב-163 שקל לחודש לשלושה חודשים.
האגיס אקסטרה קר נחשב מותג "פרימיום", כלומר כזה שנמכר ביוקר. מחיר המותג הזה נע ברשתות השיווק והפארם בין 33.90 ל-56.90 שקל ליחידה, כשהמחיר הנמוך הוא במבצעים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יריב כץ)
במסגרת המינוי, הצרכן מקבל תוך 48 שעות מההזמנה, 14-12 חבילות, פעם בשלושה חודשים, כלומר כ-33 שקל לחבילה, מחיר מבצע שכבר ממילא קיים בחלק מהרשתות (אם כי חלקן מציעות מחירי מבצע גבוהים יותר, לרוב כ-38 שקל ליחידה).

המינוי חוסך כסף, לפעמים

לכן יש כאן לעיתים חיסכון כספי, אך נראה שהמינוי מתאים בעיקר למי שיכול לאחסן בבית מספר כזה של אריזות, וכן "למי שלא רוצה או לא יכול לצאת מהבית בימים האלה ומעוניין באספקת חיתולים סדירה", אמרה ל-ynet, ברנדט וייקי, יזמית ואחת משלושת הבעלים של האתר.
"אנחנו גם מוסיפים מוצרי פארם תינוקות למשלוח, לפי בקשת הצרכנים. המשלוח הוא חינם עד הבית כשמדובר במינוי לחיתולים, בניגוד למשלוח רגיל באתר שהוא חינם מעל 500 שקל למשלוח עד הבית, וקשה להגיע ל-500 שקל אצלנו באתר כי למשל, משחת שיניים קולגייט עולה אצלנו 10 שקלים ולא 20 שקל ומי פה של ליסטרין נמכרים ב-15 שקל ולא ב-35 שקל".
אם עוקבים אחר מבצעים, אפשר למצוא ברשתות מחירים דומים. "המחירים באתר נמוכים יותר בחיתולים ב-12% מהמתחרים. גם אם אצל המתחרים יש מבצע על חיתולים, הוא לרוב מוגבל מבחינת כמות. התחלנו עם החיתול היקר ביותר, אבל בקרוב נתרחב לחיתולים נוספים כמו בייביסיטר וטיטולים".