מלחמת לבני הנשים: סכסוך בין רשת ההלבשה התחתונה אפרודיטה לבין המותג טריומף. חברת ש.א.ג ניהול קניונים המפעילה בארץ את אפרודיטה הגישה לביהמ"ש המחוזי תביעה בסך 14 מיליון שקל נגד טריומף אינטרנשיונל, ספקית מובילה של הרשת, בטענה לניצול כוחה כמונופול.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
במסגרת התביעה טוענת אפרודיטה, באמצעות עו"ד יצחק לוי, שטריומף גרמה לה "נזקים והפסדים עצומים... תוך ניצול לרעה מתמשך וכוחני של כוחה המונופוליסטי". הרשת טוענת שהופלתה מבחינת תנאי הסחר ושטריומף דרשה "מחיר מופרז" עבור מוצריה.
1 צפייה בגלריה
הלבשה תחתונה
הלבשה תחתונה
אפרודיטה: "נזקים והפסדים עצומים"
(shutterstock)
עוד טענה הרשת שקיבלה הנחות נמוכות משמעותית מאשר מתחרותיה כמו המשביר, H&O, אינטימה ו"את", בגובה 35%-30% לעומת 50%-48%. "משמעות אפליה זו היא שאפרודיטה כמעט שלא יכולה להתחרות עם הרשתות האחרות במוצרי טריומף, כאשר אלה נמכרים באותם קניונים במחירי מבצע הנמוכים מהמחיר הסיטונאי שאפרודיטה מחויבת לשלם לטריומף על אותם מוצרים".
הרשת טענה שלא הגישה את התביעה בלב קל שכן טריומף היא ספק מוביל והכרחי שלה, "והיא תלויה בה תלות רבה". במקביל טענה שניסתה לבצע יבוא מקביל של מוצרי המותג מספרד אך טריומף פעלה לסיכולו.
מטריומף אינטרנשיונל בע"מ נמסר: "התביעה טרם הגיעה לידנו ולכן אין באפשרותנו להגיב עליה. נשקול אם וכיצד להגיב רק לאחר קבלתה".