מחדשים טיסות: וירג'ין אטלנטיק תעניק לכל נוסעיה ביטוח קורונה שיכסה הדבקות בקורונה במהלך השהייה בחו"ל עד לסכום של 2.2 מיליון שקל, כתמריץ לנוסעים לקראת חידוש טיסותיה לישראל ב-6.9 עם שלוש טיסות שבועיות.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הפוליסה תופעל באופן אוטומטי עם רכישת הכרטיס דרך החברה והיא אינה מותנית בגיל הנוסע, במחלקה בה הוא טס, ביעד אליו הוא טס או במשך השהייה. היא תקפה ליציאות מהיום ועד סוף מרץ 2021, לרבות הזמנות שבוצעו קודם לכן בתנאי שתאריכי היציאה עומדים בטווח הזמנים הנ"ל. הפוליסה של חברת Assistan Allianz תקפה גם לטיסות של וירג'ין אטלנטיק בשיתוף עם דלתא, אייר פראנס ו-KLM, בתנאי שהכרטיס נרכש דרך וירג'ין אטלנטיק.
1 צפייה בגלריה
וירג'ין אירליינס משהה את הטיסות לסין
וירג'ין אירליינס משהה את הטיסות לסין
וירג'ין אטלנטיק
(צילום: מלווין נלסון)
יש לציין כי בגלל החשש מהדבקות בקורונה בחו"ל והוצאות האישפוז הכרוכות בכך, חברות הביטוח ייקרו את פוליסות הנסיעות לחו"ל שכוללות כעת גם גיבוי במקרה של אשפוז בגין קורונה. מחיר הפוליסות לצעיר בריא מתחיל במחיר של 5.3 דולר ליום ועלול להגיע למאות דולרים בשבוע למבוגר עם מחלות רקע כמו לחץ דם, סכרת עישון וכו'. רק שתי חברות תעופה בעולם מעניקות עד כה ביטוח קורונה: "אמירטס" של איחוד האמירויות ו-TUI הבריטית.
אנגליה, בינתיים, מוגדרת בישראל כמדינה ירוקה שאין חובת בידוד לישראלים השבים ממנה, אם כי שיעור התחלואה בה אינו נמוך. במקרה והנוסע נדבק בקורונה בזמן השהייה בחו"ל, הפוליסה תכסה הוצאות רפואיות, הסעות, לינה והטסה הביתה (גם במטוס אמבולנס פרטי במידת הצורך).
במידה ולקוח סורב לעלות לטיסה או שנדרש ממנו להיכנס לבידוד במדינת היעד בשל תוצאת בדיקה חיובית, הוא יהיה זכאי על פי הפוליסה לכיסוי הוצאות של עד 3,000 פאונד (כ-13 אלף שקל). הפוליסה נכנסת לתוקף מיד משלב הבוקינג ומסתיימת ברגע שהלקוח חוזר לביתו או לבית החולים שבו הוא אמור להתאשפז עם נחיתתו. כמו כן, הפוליסה מכסה טיסה לכיוון אחד ואז התוקף שלה הוא עד 12 שעות מנחיתת המטוס ביעדו הסופי.
"אנו חוזרים לטוס ליעדים נבחרים ברחבי העולם, כולל תל אביב". כך לדברי יואה ג'רווינן, סמנכ"ל סחר ראשי בוירג'ין אטלנטיק. "החל מהיום נציע ביטוח מקיף כנגד נגיף הקורונה, במקביל לביטוח הנסיעות הרגיל של הנוסעים, שכיום לא בהכרח מעניק כיסוי של נגיף הקורונה, מתוך ההבנה שלקוחותינו צריכים את הביטחון והשקט הנפשי שיאפשר להם לתכנן את הטיסה הבאה שלהם".