זהירות! הכתבה הבאה מכילה ספויילר לפרק הראשון של "פשוט ככה" (And Just Like That...), סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה".
אחרי ההאשמות שהתפרסמו הערב (יום ה') נגד השחקן כריס נות' בטענה שהתקיף מינית, חברת פלוטון הסירה את הפרסומת שעלתה רק בתחילת השבוע בכיכובם של נות' והשחקן ריאן ריינולדס. גם ריינולדס בעצמו מחק מהטוויטר שלו את הפרסומת שבה הוא משחק לצד נות'.
הפרסומת שפלוטון מיהרה להתנער ממנה עלתה לאוויר כמעט באותה מהירות שבה הוסרה, מייד אחרי פרק הבכורה של "פשוט ככה", שבו Mr. Big - הלא הוא נות', מת מהתקף לב בתום אימון על אופני כושר של פלוטון. בפחות מ-48 שעות החברה צילמה והפיקה תגובה פארודית להופעה השנויה במחלוקת של אופני הכושר שלה בפרק, תחת הסלוגן: "הוא חי".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
כריס נות', כוכב "סקס והעיר הגדולה", בפרסומת של פלוטון
כריס נות', כוכב "סקס והעיר הגדולה", בפרסומת של פלוטון
כריס נות', כוכב "סקס והעיר הגדולה", בפרסומת של פלוטון
(צילום מסך מתוך טוויטר)
ההפקה המהירה של הפרסומת המושקעת עם שני כוכבים כמו נות' וריינולדס, נועדה, ככל הנראה, כדי להגיב במהירות לפרק שיצא גם הוא רק לפני כמה ימים, שהוציא לכאורה את המותג של פלוטון בצורה לא טובה וקישר בינו לבין המוות של הדמות. יתרה מכך, בעולם קישרו בין שידור הפרק לבין נפילה חדה של 12% במניית החברה המייצרת ציוד כושר.
הדובר של חברת פלוטון מסר ל"הוליווד ריפורטר" כי "כל תלונה על אלימות מינית חייבת להילקח ברצינות. לא היינו מודעים להאשמות בזמן הפקת הפרסומת. לאחר שהן התפרסמו הפסקנו לקדם אותה".
בתחקיר שפורסם הערב ב"הוליווד ריפורטר", שתי נשים מעידות נגד נות', המוכר כמיסטר ביג מ"סקס והעיר הגדולה", כאמור. הופעתו המחודשת של השחקן בן ה-67 על המסך ב"פשוט ככה", היא זו שככל הנראה הייתה הטריגר לעדותן של זואי (כיום בת 40) ולילי (כיום בת 31) - שהוצפו מחדש בזיכרונות הכואבים, לדבריהן, ובשל כך פנו בנפרד ובהפרש של מספר חודשים למגזין, שמדגיש כי בין השתיים אין כל קשר. מאוחר יותר הערב דווח באתר "דדליין" כי ההאשמות נחקרות על ידי משטרת לוס אנג'לס בעקבות הפרסום.
לדברי השתיים, התקיפות לכאורה התרחשו בשנת 2004 בלוס אנג'לס ובשנת 2015 בניו יורק. לילי, העובדת כיום כעיתונאית, כתבה ל"הוליווד ריפורטר" באוגוסט, וזואי, שעדיין עובדת בתעשיית הבידור, פנתה אליהם כחודשיים לאחר מכן. "לראות אותו חוזר לתפקיד שלו מ'סקס והעיר הגדולה' הציף בי משהו", אומרת לילי. "במשך כל כך הרבה שנים קברתי את התחושות הללו, אבל החלטתי לנסות לספר בפומבי מי הוא באמת".
בתגובה לפרסום, אמר נות' ל"הוליווד ריפורטר": "ההאשמות נגדי על ידי נשים שפגשתי לפני שנים, אפילו עשורים, הן שקריות באופן מוחלט. הסיפורים הללו היו יכולים להיות מלפני 30 שנה או 30 יום - לא זה תמיד לא - וזה קו שאני לא חציתי. המפגשים היו בהסכמה. קשה שלא להטיל ספק בתזמון של יציאת הסיפורים הללו. אני לא יודע לומר בוודאות למה הם צפים עכשיו, אבל אני כן יודע דבר אחד: לא תקפתי את הנשים הללו".