ALL IN ישראל, מקבוצת עדי צים, דיווחה על רכישה של 25 דונם בבת ים ב-400 מיליון שקל. לדברי צים, מדובר ב"סכום קטן לעומת התמורה", ושווי הפרויקט צפוי להסתכם בכ-6 מיליארד שקל. עוד ציין צים כי המו"מ על הקרקע, שנרכשה ממשפחת דוש, נמשך כ-8 חודשים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

1 צפייה בגלריה
הדמיה של הפרויקט - עדי צים
הדמיה של הפרויקט - עדי צים
הדמיה של הפרויקט בבת ים
(יח"צ)
בקרקע, שנרכשה על ידי חטיבת נדל"ן היוקרה של קבוצת עדי צים, החברה צפויה להקים את פרויקט הנדל"ן ALL IN BAT YAM, שיכלול שכונת מגורים עם קומפלקס של 6 מגדלי יוקרה ומאות יחידות דיור בגדלים שונים, כולל דיור להשכרה. בנוסף, ישמש השטח למבני מלונאות, קניון, מסחר, חנויות, בתי קפה, מסעדות ומשרדים, כחלק מפרויקט עירוב שימושים, בהיקף כולל שעתיד להגיע לכ-500,000 מ"ר.
עדי ציםעדי ציםיח"צ
השכונה החדשה תיבנה במקום אזור התעשייה הוותיק והגדול בבת ים, לאורך ציר קוממיות, בקרבת התחנה המרכזית המתוכננת של הקו האדום של הרכבת הקלה, וכן בקרבה לקו המטרו M3 המתוכנן, שיחבר את השכונה החדשה ישירות לנתב"ג. המתחם ממוקם במרחק הליכה מחוף בת ים וממרכז העיר.
העסקה מהווה המשך לשורת רכישות, שבוצעו בשנה האחרונה באמצעות חטיבת היוקרה ALL IN ישראל וחברת צים בהרי. "בכוונת הקבוצה להמשיך ברכישת מתחמים גדולים ואטרקטיביים נוספים ולפעול לבנייתם, ולהקים קומפלקסים מודרניים משולבים גדולים, דוגמת זה שיוקם בבת ים. הדגש יושם על ראייה חברתית, שמשלבת צרכים קהילתיים, לצד איכות מגורים ומערך עסקי ותעסוקתי נרחב בסביבה הקרובה", אמר צים.